Gå til innhold

Msn klikker får feilmelding :/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sinnsykt irriterende når det der skjer, og det har skjedd med meg opptil flere ganger.

Det jeg pleier å gjøre (midlertidig før jeg innstalerer Windows på nytt) er å bruke MSN Messenger 7.5 ,eventuelt dMSN som er en java-basert MSN klient med masse morsomme funksjoner. Blant dem kan du se hvem som har blokkert deg, når kontaktene dine lukker samtalevinduet o.l .. Praktisk.

Lenke til kommentar
Det er sinnsykt irriterende når det der skjer, og det har skjedd med meg opptil flere ganger.

Det jeg pleier å gjøre (midlertidig før jeg innstalerer Windows på nytt) er å bruke MSN Messenger 7.5 ,eventuelt dMSN som er en java-basert MSN klient med masse morsomme funksjoner. Blant dem kan du se hvem som har blokkert deg, når kontaktene dine lukker samtalevinduet o.l .. Praktisk.

8301028[/snapback]

Tok å avinstallerte Windows Live Messenger og installarte Msn 7.5 ble bare så DRITT lei den feilmeldingen, fant ut av at det er en mappe som jeg går innpå så klikker explorer.exe og det er tilfeldigvis en MESSENGER mappe, ikke MSN messenger.. men LIVE

fucka windows møkk :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hadde svineriet et par uker, og så ble det bare "klikk". Bytta tilbake til classic, og da virket alt ok. Gidder ikke prøve en gang til før de har reparert bugsa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...