futon Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 eg har lyst å lage meg ei heimeside, men har ikkje lyst å ha ei piczo.com side. er det nokon som har noko forslag til kva det kan vere?
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Kan jo bare bruke home.no og lage noe enkelt html greier. Det ser jo garantert bedre ut enn piczo's sider. evt myspace da.
Anders Moen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Da regner jeg med at du vil ha en gratis host? Awardspace.com, Hotserv.dk. Liste over en del gratis hosts Uansett, da må du nok lære deg (X)HTML og CSS. Noen sider hvor du kan lære: W3Schools, HTMLDog
HoaXed Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 blogg.no er en veldig fin side, hvor du nå kan designe helt selv på en mer profosjonell måte enn piczo eller freewebs
Ståle Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Alt er bedre en piczo. Google har noe greier som jeg ikke kommer på hva heter, men hvis du har lyst å ha din egen side, og ikke bare en liten blogg så kommer du ikke utenom å lære deg (X)HTML og CSS.
KjellSpell Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Ståle: Menner du http://www.blogger.com/start ? Den er faktisk bedre en piczo noe alt er.
Anders Moen Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Altså, hvis du leser ser du det står Google, så jeg tror ikke han mener Blogger.com da. Men Google Pages ligger her (pages.google.com)
Kiman™ Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Altså, hvis du leser ser du det står Google, så jeg tror ikke han mener Blogger.com da. Men Google Pages ligger her (pages.google.com) 8306894[/snapback] Screenshot fra Blogger.com: Endret 4. april 2007 av -Kiman-
Anders Moen Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Okay...visste ikke at det var Google sitt. Men uansett, her er noen gratis hosts: Freewebs.com (Bruk HTML builder i så fall) Frac.dk Hotserv.dk (Det nye Frac.dk) Awardspace.com Freehostia.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå