ostov Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Heisann! Pcen min vil ikke skru seg på etter jeg tukla med hardiskene. Koblet fram og tilbake og dilla med jumperen. Yess. Problemet nå er at når jeg skal skru pcen på så begynner det i et sekund og så skrur alt seg av. Jeg var sikkert ganske så uforsiktig når jeg holdt på med dette Hva kan det være? Bare spør om flere detaljer hvis dere ikke er sikre på hva som skjer... Er hele pcen føka kanskje eller hva....?
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Heisann!Pcen min vil ikke skru seg på etter jeg tukla med hardiskene. Koblet fram og tilbake og dilla med jumperen. Yess. Problemet nå er at når jeg skal skru pcen på så begynner det i et sekund og så skrur alt seg av. Jeg var sikkert ganske så uforsiktig når jeg holdt på med dette Hva kan det være? Bare spør om flere detaljer hvis dere ikke er sikre på hva som skjer... Er hele pcen føka kanskje eller hva....? 8293907[/snapback] Jeg ville testet med en annen PSU
ostov Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Det er vel pc, men regner med at det er det som gjør det. Å mye koster en psu?
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Det er vel pc, men regner med at det er det som gjør det. Å mye koster en psu? 8293965[/snapback] Kommer ann på hvor sterk du vil den skal være, men er ganske billig.. PSU = Strømforsyning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå