Zupermartin Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Hei Har nettopp kjøpt meg BF2 og installert det. Jeg begynte å spille det først uten å oppdatere spillet, og fikk da laget meg en online konto. Men nå, etter at jeg har installert nyeste patch (1.41?), så får jeg bare meldingen "The server has refused the connection". Hvorfor får jeg denne meldingen nå men ikke når jeg prøvde uten patch? Noen som vet? Mvh Martin
theck1 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 (endret) Account serverne til EA sliter Det har altså ikke noe med patchingen din å gjøre, men timingen av når serverne gikk ned og din oppdatering til 1.41 Endret 2. april 2007 av theck1
Grabb1 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Noen som vet når de skal være oppe igjen?? Noe offisielt fra EA eller noe? Skit dette altså...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Noen som vet når de skal være oppe igjen?? Noe offisielt fra EA eller noe? Skit dette altså... 8293971[/snapback] Nei. Skulle gjerne hjulpet deg, men får ikke spilt BF2 for tiden grunner Vista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå