4588pkdkrikue5c Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Heisann, Idag satt jeg på PC'en min og hørte på musikk, samt brukte MSN o.l .. Plutselig sier Windows Defender at jeg har fått en CIA.Backdoor på maskinen. Jeg blir ikke noe redd, for jeg har fått det flere ganger i Windows XP (dette gjelder Vista). Defender prøver å hjelpe meg å fjerne filen, og ber meg starte maskinen på nytt, og det gjør jeg. Men etterpå ville ikke skjermen på. Prøvd å dratt ut alt, slått av PSU og fikk bare bilde en gang. Da sto det Radeon X800 DDR3 256 MB VBIOS .. Tyder det på defekt skjermkort, biosproblemer, eller hva kan det være? Er dette et tegn fra overmakter om å endelig legge bort maskinen å bytte til Mac?
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Heisann,Idag satt jeg på PC'en min og hørte på musikk, samt brukte MSN o.l .. Plutselig sier Windows Defender at jeg har fått en CIA.Backdoor på maskinen. Jeg blir ikke noe redd, for jeg har fått det flere ganger i Windows XP (dette gjelder Vista). Defender prøver å hjelpe meg å fjerne filen, og ber meg starte maskinen på nytt, og det gjør jeg. Men etterpå ville ikke skjermen på. Prøvd å dratt ut alt, slått av PSU og fikk bare bilde en gang. Da sto det Radeon X800 DDR3 256 MB VBIOS .. Tyder det på defekt skjermkort, biosproblemer, eller hva kan det være? Er dette et tegn fra overmakter om å endelig legge bort maskinen å bytte til Mac? 8292397[/snapback] Bytte til mac eller bytte OS til Linux etc? Tjaa.. kan være. Problemet virket snodig, da CIA v1.1-2.2 (Cruel Intentionz Administrator) ikke gjør noe med skjermkort etc. Men tillater andre å ta kontroll over din maskin. Har du prøvd med en annen skjerm? Har du prøvd med et annet skjermkort? Dette bare for å utelukke eller inkludere hva som måtte være feilen.
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Nei, jeg trodde heller ikke CIA skulle gjøre noe med det... Har vært litt borti programmet tidligere.. Men nå fikk jeg løst problemet Koblet strømforsyningen fra hovedkortet en stund, og alt virker fint nå.. Men takk for hjelpen iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå