Gå til innhold

Lyd problemer i Titan Quest, gjør spillet kjedlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å spilt titan quest, men lyden er veldig svak på spillet, jeg har skrudd alt på fult. Jeg hører så vidt at folk kakker i meg og ja det er i forhold til musikk o.l

Når jeg slår til andre får jeg ingen lyd, ser bare folka bli skadet.... skal det være slikt?

Har ett Asus kort: http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2...515&modelmenu=1

Og bruker den digital lydutgangen.

Jeg har nyeste chippsett drivere og lydkort drivere samt nyeste bios...

Noen som har hatt samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel..det er jo kjipt.

eneste jeg kan si er at selv om lyd i spill er viktig så er ikke det nødvendigvis tilfelle i Titan Quest. om du har nylig startet spillet så kan jeg skjønne at det er kjekt med lyd men selv slo jeg det av etter en stund å satte på mp3'er eller såg på tv:P

poenge er at lyden av folk som hakker på deg mister sjarmen etter fiende nr 10 000 (man dreper MINIMUM så mange fiender i spillet vertfall) :p

Skrevet
vel..det er jo kjipt.

eneste jeg kan si er at selv om lyd i spill er viktig så er ikke det nødvendigvis tilfelle i Titan Quest. om du har nylig startet spillet så kan jeg skjønne at det er kjekt med lyd men selv slo jeg det av etter en stund å satte på mp3'er eller såg på tv:P

poenge er at lyden av folk som hakker på deg mister sjarmen etter fiende nr 10 000 (man dreper MINIMUM så mange fiender i spillet vertfall) :p

8291141[/snapback]

ja, det vet jeg om fra diablo 2. Men litt kjekt når man akurat starter å spille det :)

Men foresten... kan man ikke gå på spillet? er så unødvendig å drive å løpe som en tulling hele tia :p

Skrevet

ser ut som en liten onge som løper til mamma etter å ha mista bamsen sin :p

tror ikke det er noen gå knapp nei. satsa på å få opp movement speeden min jeg så det gikk unna :p

spillet er jævlig langt:P det gikk opp før meg på et punkt hvor langt det var...så var det enda lengre en det igjen XD

Skrevet (endret)
ser ut som en liten onge som løper til mamma etter å ha mista bamsen sin :p

tror ikke det er noen gå knapp nei. satsa på å få opp movement speeden min jeg så det gikk unna :p

spillet er jævlig langt:P det gikk opp før meg på et punkt hvor langt det var...så var det enda lengre en det igjen XD

8291188[/snapback]

Jeg er helt i begynnelsen og driver å roter nedi grotta etter han ene nissen som ble dratt ned i (så skal jeg til sparta :p)

men hadde vært greit med noe normal lyd :roll:

Er så kjedlig å høre den teite bakgrunnslyden også står folk å slår meg så hører jeg så vidt at noen pirker borti meg... skulle trodd det var naboen som spilte lyde...

Og ennda kjedligere når jeg slår dem... ikke en eneste lyd :no:

(han titan fyrn ser veldig monga ut når ha løper rundt med ei øks :p ser ut som den psykopaten :p)

Endret av VikinGz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...