tempozzz Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Når jeg setter inn ei plate i cd-rommen så vil den ikke starte, når jeg går inn på datamaskin så vises ikke platen der heller, hva må jeg gjøre? Jeg bruker windows vista, kanskje det hjelper litt.
Zink Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Har den aldri fungert, dvs. hva skjedde? Hvordan er den tilkoblet, alene på ide-kabel? Leser den ingen plater, eller er den ustabil/ kresen på riper og møkk? Hvis du nylig har oppgradert til Vista (på et gammelt selvbygget system, siden du skriver cd-rom?), og OS-et ser stasjonen, da kanskje du finner en firmware oppdatering hos cdrom-produsenten.
tempozzz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Har den aldri fungert, dvs. hva skjedde? Hvordan er den tilkoblet, alene på ide-kabel? Leser den ingen plater, eller er den ustabil/ kresen på riper og møkk? Hvis du nylig har oppgradert til Vista (på et gammelt selvbygget system, siden du skriver cd-rom?), og OS-et ser stasjonen, da kanskje du finner en firmware oppdatering hos cdrom-produsenten. 8285652[/snapback] Det fungerte på en annen plate jeg hadde prøvd før. Maskinen er helt ny fra komplett, har ikke noen ide-kabel tror jeg. Det er sikkert bare en bagatell. Når jeg setter inn platen så blinker det der grønne lyset som viser at cd-rommen arbeider, så jeg vet ikke hva, sikkert en bagatell
molland Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Hei Det kan like gjerne være cd/dvd rom som har tatt "kvelden".. Det sjedde nettopp med min dvd brenner som er relativt ny, den hørtes ut som om den prøvde å starte å spinne opp cd'en men den bare stoppet opp. Hvis den aldri har virket eller plutselig bare stopper uten noen god grunn, så kan det den jo enkelt å greit være ødelagt. Det kan jo skje med det meste, selv om det er nytt utstyr. frode
tempozzz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Hei Det kan like gjerne være cd/dvd rom som har tatt "kvelden".. Det sjedde nettopp med min dvd brenner som er relativt ny, den hørtes ut som om den prøvde å starte å spinne opp cd'en men den bare stoppet opp. Hvis den aldri har virket eller plutselig bare stopper uten noen god grunn, så kan det den jo enkelt å greit være ødelagt. Det kan jo skje med det meste, selv om det er nytt utstyr. frode 8286414[/snapback] det var en bagatell Jeg startet maskinen på nytt og nå fungerer den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå