Gå til innhold

er dette source?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan kjøpe det å spille det på steam ja, man kan også kjøpe Half Life 2 da får du med css og noen andre hl spill, men dersom du bare skal spille css så trenger du ikke å kjøpe med HL2 også!

Skrevet
du kan kjøpe det å spille det på steam ja, man kan også kjøpe Half Life 2 da får du med css og noen andre hl spill, men dersom du bare skal spille css så trenger du ikke å kjøpe med HL2 også!

8285007[/snapback]

ok takk da kjøper jeg det. var fin pris det?

Skrevet

8285007[/snapback]

8285033[/snapback]

ja fin pris det...

Skrevet

8285007[/snapback]

8285033[/snapback]

ja fin pris det...

8285139[/snapback]

ok syns det og.

Skrevet (endret)

Steam er gratis å bruke og gratis å laste ned !!

På steam kan du også kjøpe spill og om du kjøper CS:S over steam så blir det mye billigere...

ca. 120,- eller noe sånt uten å skjekke prisen ...

Edit: CS:S 19.95$ altså ca. 120,- bare at du ikke for med cover, men du har mulighet til å ta bacup/brenne det på en cd så du sliper å laste det ned ved en annen anledning ....

Endret av The Ghost
Skrevet

man kan lage backup som du igjen kan brenne på cd/dvd eller bare ha den lgra på annen partisjon enn den du formatere.

høyre klikk på steamikonet>games>my games, høyre klikk på spillet du vil ha backup av, evt cs: source. velg backup game files og følginstruksjoner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...