F.torres Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70642 kan jeg kjøpe det får og spille på steam? får en venn sa at man bare kunne kjøpe hl 2
FDviking Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 du kan kjøpe det å spille det på steam ja, man kan også kjøpe Half Life 2 da får du med css og noen andre hl spill, men dersom du bare skal spille css så trenger du ikke å kjøpe med HL2 også!
F.torres Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 du kan kjøpe det å spille det på steam ja, man kan også kjøpe Half Life 2 da får du med css og noen andre hl spill, men dersom du bare skal spille css så trenger du ikke å kjøpe med HL2 også! 8285007[/snapback] ok takk da kjøper jeg det. var fin pris det?
FDviking Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 du kan kjøpe det å spille det på steam ja, man kan også kjøpe Half Life 2 da får du med css og noen andre hl spill, men dersom du bare skal spille css så trenger du ikke å kjøpe med HL2 også! 8285007[/snapback] ok takk da kjøper jeg det. var fin pris det? 8285033[/snapback] ja fin pris det...
F.torres Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 du kan kjøpe det å spille det på steam ja, man kan også kjøpe Half Life 2 da får du med css og noen andre hl spill, men dersom du bare skal spille css så trenger du ikke å kjøpe med HL2 også! 8285007[/snapback] ok takk da kjøper jeg det. var fin pris det? 8285033[/snapback] ja fin pris det... 8285139[/snapback] ok syns det og.
The Ghost Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) Steam er gratis å bruke og gratis å laste ned !! På steam kan du også kjøpe spill og om du kjøper CS:S over steam så blir det mye billigere... ca. 120,- eller noe sånt uten å skjekke prisen ... Edit: CS:S 19.95$ altså ca. 120,- bare at du ikke for med cover, men du har mulighet til å ta bacup/brenne det på en cd så du sliper å laste det ned ved en annen anledning .... Endret 1. april 2007 av The Ghost
FDviking Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 jeg har css i pc'en men har mistet cd'en. kan jeg brenne den over på en cd så jeg slipper å laste den ned vær gang jeg formaterer osv?
KenBjork Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 man kan lage backup som du igjen kan brenne på cd/dvd eller bare ha den lgra på annen partisjon enn den du formatere. høyre klikk på steamikonet>games>my games, høyre klikk på spillet du vil ha backup av, evt cs: source. velg backup game files og følginstruksjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå