Gå til innhold

dell leverings tid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

jeg bestillte en stasjonær data fra dell søndag forrige uke.

jeg har fulgt opp bestillingen og den antatte datoen som jeg får den(som dell sier)

er 14/4... jeg syns det høres lenge ut, nesten 3 uker. :hmm:

har noen her erfaring med dell om de kommer veldig mye før den antatte leveringstiden eller er den ganske nøyaktig?

vil gjerne få prøvd den ut i påska. :p

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei,

jeg bestillte en stasjonær data fra dell søndag forrige uke.

jeg har fulgt opp bestillingen og den antatte datoen som jeg får den(som dell sier)

er 14/4... jeg syns det høres lenge ut, nesten 3 uker. :hmm:

har noen her erfaring med dell om de kommer veldig mye før den antatte leveringstiden eller er den ganske nøyaktig?

vil gjerne få prøvd den ut i påska. :p

takker for svar :)

8284383[/snapback]

Dette varierer veldig syntes jeg.

Jeg bestilte en laptop som kom ganske raskt, mens en stasjonær jeg har stående tok lenger tid.

Skrevet

oki.

høres litt surt ut syns jeg :( , gleder meg veldig til å prøve ut supreme commander

men takk uansett :)

Skrevet

Vist du konfigurerte maskinen selv tar det noe ekstra tid en vist du kjøpte en "standard" maskin.

Da jeg kjøpte laptop for ca 2 år siden brukte dem litt tid da jeg valgte og bytte enkelte ting, mens den stasjonære kom rimelig fort.

Er iallefall storfornøyd med begge maskinene og aldri hatt alvorlige feil på dem.

Kun brukerfeil. :blush:

Lykke til med ny maskin. :)

Skrevet

jeg konfigurerte den selv men det står at den har blitt expedert så det betyr jo at leverandøren har den, så det burde ta veldig kort tid nå.

Skrevet

leste nå på leverandør nettsiden at den vil komme 3/4 så det er ikke lenge å vente :D håper alt går bra.

men takk for hjelpen :thumbup:

snx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...