Andyax Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) Hei. Jeg har en Imac som kjører trådløst internett. Kan jeg koble min xbox 360 til denne imacen med en internettkabel for å spille online? Det vil atlså si at jeg kobler xboxen til nettet gjennom imacen. Mye mas å strekke lang kabel opp serru. Dessuten syntes jeg den trådløse adapteren til x360 er alt for dyr. Takker for svar. mvh Anders Endret 1. april 2007 av Andyax
Andyax Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Er det ingen som vet? Trenger ikke være gjennom mac. Det blir det samme som å koble opp gjennom en pc som har trådløs kobling til routeren. Anyone?
JohnMerrick Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Om Mac'en har en funksjon for å dele internettoppkobling skulle det gå bra, ja... Min 360 er koblet til nett gjennom PC'en...
Andyax Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Okay. Tusen takk Vet du, eller noen andre, hva jeg må justere på når det gjelder ip-addresse o.s.v på pcen og xboxen?
boffeeen Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Bare prøv å koble opp, det kan for all del hende at du ikke trenger å gjøre noenting.
Andyax Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Prøvde en stund. Men funka ikke. Så fant jeg en genial side =) http://tutorialninjas.net/2007/02/11/conne...x-live-via-osx/ Så funka det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå