imfrommanndame Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Hei På samme tid som jeg har problemer med "Forsinket skriving mislyktes", har jeg også trøbbel med iTunes. (Forbasket også!) Feilmeldingen som kommer fram har ordlyden "iTunes kan ikke startes fordi det har funnet et proble med lydinnstillingene dine". Noen som vet hva som kan være galt? Har prøvd nolife-supporten til Apple, men NEIDA: ) Takker!
St. Anders Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Har du brukt et eksternt lydkort, eller gjort noe med lyd instilingene i det siste? Kan også prøve og reparere diskretighetene..., selv om det kanskje egentlig ikke skal ha noe og si. (programmer->verktøy->Diskverktøy->velg systemdisk -> reparere diskrettigheter.
imfrommanndame Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Skrevet 31. mars 2007 Jeg har og har gjort begge deler: Har eksternt lydkort og har slått av integrert i BIOS.
St. Anders Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Du sitter på en maskin med Windows med andre ord.. Da er jeg ikke helt sikkerpå hva det kan være... Lyden er som den skal i spill/andre lyd avspillingsprogrammer..? Endret 3. april 2007 av St. Anders
Gaute Holmin Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Her i Mac forumet er det stort sett bare folk som sitter på en Mac... bedre å spørre i Windows forumet. Vi Mac'ere vet ikke hva BIOS er :-P
imfrommanndame Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Ja. Jeg var usikker på hvor jeg skulle plassere posten. Programvare generelt, Windows eller Mac. Valgte Mac da det er Apple som lager iTunes.
imfrommanndame Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Har du brukt et eksternt lydkort, eller gjort noe med lyd instilingene i det siste?Kan også prøve og reparere diskretighetene..., selv om det kanskje egentlig ikke skal ha noe og si. (programmer->verktøy->Diskverktøy->velg systemdisk -> reparere diskrettigheter. 8281997[/snapback] Hvor? Vi snakker Windows her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå