rcfrik Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg har prøvd å installere Vista på laptopen min, men får ikke frem no lyd. Alt er stille WMP, oppstart, alt. Jeg har sjekket etter om det var no galt med lydkortet, men i følge "enhetsbehandling" virker det som det skal. Lydkortet er High Definition Audio Controller(?), om det finnes. JEg lurer på om dere kan prøve å hjelpe meg finne ut hva som er galt med lyden på pc'n min? Kenneth
DemoniZer Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg har prøvd å installere Vista på laptopen min, men får ikke frem no lyd. Alt er stille WMP, oppstart, alt. Jeg har sjekket etter om det var no galt med lydkortet, men i følge "enhetsbehandling" virker det som det skal. Lydkortet er High Definition Audio Controller(?), om det finnes. JEg lurer på om dere kan prøve å hjelpe meg finne ut hva som er galt med lyden på pc'n min? Kenneth 8279942[/snapback] Vista sliter med en del drivere, har du sjekket andre instillinger som f.eks på kontrollpanelet?
rcfrik Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg har prøvd å installere Vista på laptopen min, men får ikke frem no lyd. Alt er stille WMP, oppstart, alt. Jeg har sjekket etter om det var no galt med lydkortet, men i følge "enhetsbehandling" virker det som det skal. Lydkortet er High Definition Audio Controller(?), om det finnes. JEg lurer på om dere kan prøve å hjelpe meg finne ut hva som er galt med lyden på pc'n min? Kenneth 8279942[/snapback] Vista sliter med en del drivere, har du sjekket andre instillinger som f.eks på kontrollpanelet? 8280602[/snapback] Hva mener du? Om det er flere som ikke virker? Kenneth
Kurdland Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hello. Lastet ned driver for lyd/skjermkort.... fra : http://www.radarsync.com/vista/vista_more.php?result=0 Bra nettside...
rcfrik Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Hello. Lastet ned driver for lyd/skjermkort.... fra : http://www.radarsync.com/vista/vista_more.php?result=0 Bra nettside... 8351618[/snapback] Takk, fant lydkortet med engang for se om jeg prøver å innstalere Vista igjen nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå