Gå til innhold

Formatering. et lite spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei, jeg formaterer i dette skrivende øyeblik ( på en annen data:P)

jeg har komt til det punktet når "instalasjonsprogrammet ikopierer filer til windows.instalasjonsmappene" så kommer det opp: "kan ikke instalere -filnavn- og det kommer trykk -esc- for å opper over -enter- for å prøve igjen og -f3- for å avbryte. Hva er det som gjør dette? er det hakk i plata mi?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg formaterer i dette skrivende øyeblik ( på en annen data:P)

jeg har komt til det punktet når "instalasjonsprogrammet ikopierer filer til windows.instalasjonsmappene" så kommer det opp: "kan ikke instalere -filnavn- og det kommer trykk -esc- for å opper over -enter- for å prøve igjen og -f3- for å avbryte. Hva er det som gjør dette? er det hakk i plata mi?

Takker for svar!

8279766[/snapback]

da er det hakk i plata. skaff deg en ny (:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, jeg formaterer i dette skrivende øyeblik ( på en annen data:P)

jeg har komt til det punktet når "instalasjonsprogrammet ikopierer filer til windows.instalasjonsmappene" så kommer det opp: "kan ikke instalere -filnavn- og det kommer trykk -esc- for å opper over -enter- for å prøve igjen og -f3- for å avbryte. Hva er det som gjør dette? er det hakk i plata mi?

Takker for svar!

8279766[/snapback]

 

Greit og vente liksom, MEN hva som er problemet når du IKKE klarer og innstallere/kopiere filer er enten at cd spilleren din jukser, ELLER at minnebrikkene dine jukser .. pleier veldig ofte være en minnebrikke ... ta bort alt minne og innstaller på nytt ... bruk den minste brikken du har .. jaja lenge siden dette ser jeg ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...