Gå til innhold

hp eller acer..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min ambefaling er Acer. du betaler noko kroner extra men så får du igjen for det... har hatt HP tiligare (10-15 år siden) fungerte så ei kula den men har venner me både acer og HP virke så acer er meir slitesterkt og HP blir ødlagt veldig fort... det eg vill ambefala er Acer eller Dell

Lenke til kommentar
Ka e best hp eller acer..?? lure å kjøpe ny berbare men vett kje ka eg ska kjøpa..

ska enten ha hp eller acer.. :)

8278132[/snapback]

 

Det der er et nokså håpløst spørsmål å gi et godt svar på. Alle merker kan ha en eller annen mandagsmaskin. Om du skal ha en HP eller Acer er greit nok. Men hva skal du bruke den til, hvor stort er budsjettet, hvilken skjermstørrelse ønsker du, skal den være lett eller desktoperstatter, skal du spille eller bruke den kun til jobb/skole osv. Du må nesten fortelle oss dette om du skal få svar :hmm:

Lenke til kommentar
Ka e best hp eller acer..?? lure å kjøpe ny berbare men vett kje ka eg ska kjøpa..

ska enten ha hp eller acer.. :)

8278132[/snapback]

 

Jeg har selv en HP Pavilion, og er veldig fornøyd med den.

Å si at HP er dårligere, pga du har hatt det for 15 år siden, den var drøy.

 

Kvaliteten er vel ganske lik. Prisene og.

Men sats på den maskinen du liker best.

Ikke kjøp en pc med 512 mb ram eller mindre.

Gå for Intel Centrino Duo.

Også vil jeg anbefale en harddisk på minst 120 gig.

Og grafikkkort på minst 128 mb.

 

Velg den du liker best, og passer best for deg. Jeg er veldig fornøyd med min HP, og andre er veldig fornøyde med sin Acer.

Lenke til kommentar
Min ambefaling er Acer. du betaler noko kroner extra men så får du igjen for det... har hatt HP tiligare (10-15 år siden) fungerte så ei kula den men har venner me både acer og HP virke så acer er meir slitesterkt og HP blir ødlagt veldig fort... det eg vill ambefala er Acer eller Dell

8278314[/snapback]

 

Noen kroner ekstra for Acer..? Det er nok heller omvendt, da Acer er et billigere merke enn HP. Jeg har en far som jobber i et stort firma der de først kjøpte mange Acer laptoper. Nesten alle har en eller annen feil og detter fra hverandre. De har nå gatt over til HP, og er mye mer fornøyd. :hmm:

Endret av Opticane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...