Lukilock Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Jeg skulle hatt inn en video på hjemmesida mi, og den må være i flash. Jeg skulle hatt konvertert en video fil til flash(swf). Har prøvd med noen programmer men kvaliteten var ikke noe særlig bra. Jeg bruker nå Flash8 til å få konvertert men det er utrolig tungvindt, og tar veldig mye ekstra tid, så derfor vil jeg ha et anna program. Noen som har anbefalinger på noen programmer? ...og ja, jeg sjekka om innstillingene i de programmene jeg har prøvd har stått på Full. Sempron
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Jeg skulle hatt inn en video på hjemmesida mi, og den må være i flash. Jeg skulle hatt konvertert en video fil til flash(swf). Har prøvd med noen programmer men kvaliteten var ikke noe særlig bra. Jeg bruker nå Flash8 til å få konvertert men det er utrolig tungvindt, og tar veldig mye ekstra tid, så derfor vil jeg ha et anna program. Noen som har anbefalinger på noen programmer? ...og ja, jeg sjekka om innstillingene i de programmene jeg har prøvd har stått på Full. Sempron 8276148[/snapback] Jeg ville ikke konvertert slik i det hele tatt.. Hvorfor ønsker du flash?
Lukilock Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 (endret) Fordi da er det enklest å få det inn i DreamWeaver. På hvilke måte ville du ha konvertert? Endret 30. mars 2007 av Sempron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå