Joachim_F Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Paradox vil gi ut Whirlwind of Vietnam i Norge. Her spiller du helikopterpilot i den kontroversielle Vietnam-krigen. Les mer
Steina Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Helikopter, og Vietnam. En perfekt kombinasjon. Blir spennende =)
Snorre Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Huey-helikopter, ja takk! Det finnes ikke noen tøffere kombinasjon enn Vietnam-krigen og Huey-helikoptre. Jeg simpelt hen elsket Battlefield: Vietnam. Å fly rundt med Huey var det beste som noen gang hadde hendt meg, nesten. :!: Håper det kommer en demo så jeg får testet det ut på forhånd. Snorre
Tommy T Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 "Whirlwind of Vietnam", det navnet hørtes litt småharry ut da
Nerf Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Huey-helikopter, ja takk! Det finnes ikke noen tøffere kombinasjon enn Vietnam-krigen og Huey-helikoptre. Jeg simpelt hen elsket Battlefield: Vietnam. Å fly rundt med Huey var det beste som noen gang hadde hendt meg, nesten. :!: Håper det kommer en demo så jeg får testet det ut på forhånd. Snorre 8274202[/snapback] JA! Me love Huey. *Installere BF Vietnam*
Sombie Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Noen som vet når dette kommer ut i Norge? Det kom ut i USA 10 April.
Anbefalte innlegg