Haugli Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Hei. Jeg prøvde nettopp å laste ned Counter-Strike: Source ifra Steam. Det kostet noe under 20 dollar og betalte med en gang me visa. Problemet er at når jeg skal laste ned spillet står det at det ikke er nok plass på harddisken! PC'en jeg lasta det ned på er helt ny. Hdd'en steam vil laste ned css på er en hdd på bare 1,5 gb, og den er for liten. Hvordan kan jeg ordne det slik at jeg velger at css blir lasted ned på harddisken som er på 70gb? takk for svar mvh Ole-Sverre
Haugli Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Har du delt harddisken opp i flere partisjoner? 8266783[/snapback] Harddisken var delt i to da jeg kjøpte den ny med visa. en hdd på litt under 2 gb me noe windows filer på. og en annen på over 70gb.
galaxee Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Last ned steaminstall.exe fra steampowered.com og installer steam på "70gb" disken! (har du "C": 1.5Gb og "D" 70Gb, installerer du bare steam på "D") D:\Valve\Steam\....
Prusk Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 mener du kan flytte over hele mapper uten problem osv.
Lasse 90 Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Er nok best å bare slette steam fra den lille disken og legge det inn igjen på den store. Det _går_ ann å bare flytte over, men registeret tror da at steam er installert på den lille fortsatt. Dessuten kan du få problemer med å installere mods osv. Men hvis du alt har noen steamspill installert på den lille disken kan du ta en kopi av mappa steamapps eller noe
galaxee Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 mener du kan flytte over hele mapper uten problem osv Funker som bare det! bare starte "steam.exe" etter du har flytta fra Eks. C\ til D\ har selv tatt bacup av hele steam mappa og lagret det på en anna pc, og kopiert tilbake etter fomatering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå