OgnOmm Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Har en gammel creative cdrw 6x4x24x og det låter veldig rart i den. Skurrelyder. Noen som vet noe om dette, kan det skade cd'er? MÅ den skiftes ut? Har liksom ikke peng akkurat nå.
format c: Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Trodde alle Creative spillere hadde vareopptelling jeg. De er jo ikke ukjent for å lage lyder mener jeg. Er du sikker på at det ikke er resonans fra kabinettet? Uansett er det bare å kjøre på til cd´ne komer flygende. Da er det ut å handle nytt.
OgnOmm Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Skrevet 14. desember 2002 Den er jo 3 år gammel, så jeg blir ikke skuffa om det sier stopp. Men jeg får kjøre på til pengene komer løpende etter meg :razz:
format c: Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Du kan jo ta sjansen og åpne og kikke, kanskje noe har hoppet ut av sin vanlige possisjon. Vanskelig å gjøre noe med slitasje. Du får veie opp mot hvor mange 100 stabler med plater du har svidd av, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå