paie Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har et problem med at mobilen min er full av støv, dette fører til at taster slurver spes joystick, kan desverre ikke åpne den selv for å rense den. Noen som vet hvem som renser for en billig penge i Trondheim? Sånn ca hvilken pris blir det?
Steina Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Hvorfor ikke åpne den selv? Hvilken mobil har du? Jeg gjorde det faktisk forrige helg, å fikk de på Telehuset, hvor jeg kjøpte mobilen min, om å åpne den så jeg fikk fjernet støv og ett hårstrå(!) som var innom skjermen. Dette gjorde jeg fordi jeg ikke hadde det rette skrugjernet selv. Garantien røyk da, men det bryr jeg meg ikke så mye om.. Jeg vil faktisk tro at om jeg kommer tilbake om noen måneder og klager på noe, så får jeg garantien, siden de skrev ikke ned noen ting. De spurte heller ikke om navn eller nummer =D
snubbel Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Hvis du åpner den selv, ryker garantien. Nordialog på Tempe kan ta seg av dette, de har et offisielt verksted. De ligger rett over veien for SnapDrive, ikke langt fra der bussene sover om natten :-) -snubbel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå