Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i albue 1måned etter fall


Namek

Anbefalte innlegg

Tryna på snowboard for ca 1 måned siden. Fikk litt stor fart på big jump, fløy rett opp og på vei ned var jeg forbi unnarennet. Gikk på en måte rett ned i bakken, landet på albuen og hofta, uten å skli videre.

Klarte ikke helt reise meg med en gang, så det kom snøscooter og greier men jeg hadde ikke brukket noe, så jeg ble bare sendt videre..

 

Nå over 1 måned senere har jeg vondt i albuen når jeg er nær noe med den/lener meg på den. Gjør ike vondt å bevege eller noe sånt.. Men gidder ikke gå til lege om det ikke er noe spesielt, kan virke som om jeg er litt overfølsom og griper enhver sjanse til å besøke legen..

Endret av Namek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Topicen din kunne vært bedre synes jeg.

 

Er nok bare en kraftig forstuelse. Selv slo jeg refleksen i albuen engang i fylla og da var jeg skikkelig øm selv 1 mnd etterpå.

 

Høres kanskje ut som det er selve beinet i albuen som du har forstua? Det kjenner du jo ganske fort hva som gjør vondt. Hvis du hadde brukket noe så hadde det gjort vondt når du beveget armen.

 

Bare gi det tid så går det over. Det gjør vel ikke så vondt nå lengre som det gjorde for 1 mnd siden?

 

Er litt morsomt for du har ikke ett eneste spørsmål i posten din. Er dette kun for å fortelle eller lurer du faktisk på noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...