Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Autorun problemer, hvorfor?

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

I det siste har autorun på datamaskinen min vært rar. Alt jeg setter inn fungerer og alt det der, men autorun aktiveres ikke. I tillegg så kommer ikke labelen opp lenger, hverken på cdplater eller minnekort, minnepenner etc. Har sett på autorun innnstillingene og det er satt til å spørre hver gang, så det er ikke problemet. Ganske irriterende å måtte gå inn på min datamaskin for å gå videre til mp3 spiller/minnekort/cd etc. autorun filer innpå minnekort/minnepenn etc virker heller ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Skrevet

hæ? samme minnepennene/oinnstillingene som det alltid har vært, ingen grun til at det plutselig er slik

Skrevet
Les tråden din 10 ganger så finner du feilen  :!:

8261834[/snapback]

?? denne skjønte ikke jeg heller. Sorry OT at jeg ikke svarer deg på spørsmålet ditt men jeg henger ikke med på det som m0zzdart sier.

Jeg ville ha foreslått deg og sett på autorun innnstillingene men det har du jo gjort..... :)

Skrevet (endret)
autorun filer innpå minnekort/minnepenn etc virker heller ikke.

8260612[/snapback]

prøvd en annen PC kansje med penna?

du sier det er feil ved det på pc'n så sier du på slutten at det er feil ved penna de og minnebirkker.

hv med å sjekke på en annen pc om de funker?

Endret av m0zzdart
Gjest Slettet+89234341
Skrevet

alle cder, minnekort og minnepenner jeg har slutter ikke samtidig å fungere på akkurat den måten men ellers virker helt erfekt :p

Skrevet
I det siste har autorun på datamaskinen min vært rar. Alt jeg setter inn fungerer og alt det der, men autorun aktiveres ikke. I tillegg så kommer ikke labelen opp lenger, hverken på cdplater eller minnekort, minnepenner etc.

Feilen ser ut til å ligge i karburatoren/ forgasseren - prøv ore-knott... ;)

Captain Ødegårds' useriøse maskinvare:

Logitrektonisk damp-drevet Personlig Beregner (Personal Computer) - 3 vedkubber/timen!! helt rå hastighet, bruker bare 2-3 dager på å starte paint!

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

lol det var jaggu gammel profil o0

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

bump

hvor blir det av han fyren med hundre tusen poster og en lilla banmse som avatar som pleide å eie det forumet her? :/

Skrevet

Han heter wombat kanskje elrno (et sånt australsk pungdyr) - han kunne ihvertfall se å innfinne seg her igjen snart, for dengangen svingte det i gamle hw.no-forumet ;)

Ditt autorun "pingle-problem" gjesper laang vei, hvorfor bumper du tråden? Har du prøvd programvare/ windows-forumet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...