nabbskall Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Hei, har googlet i en havltime etter en spillbar demo av gta san andreas, men jeg kan ikke finne en der jeg slipper å registrere meg for å laste ned.. Er det noen her som har link til et nettsted der jeg ikke trenger å registrere? Takker på forhånd for svar
Windoge Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Det finnes da ingen spillbar demo av San Andreas? Bare av GTA og GTA 2 vel?
nabbskall Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jo, det fins, Det kom vell ut et år etter relase av spillet? mener ivertfall at det finnes.. Endret 28. mars 2007 av Storleer
Windoge Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 San Andreas er jo en åpen "verden". Det er nesten umulig å lage en demo av sånne spill.
nabbskall Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 San Andreas er jo en åpen "verden". Det er nesten umulig å lage en demo av sånne spill. 8258829[/snapback] tja, kan jo låse av områder da..
Armageddon Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Du kan godt fortsette med letingen, men det er ikke gitt ut noe demo av San Andreas. Men om du har spilt GTA tidligere, så vet man jo egentlig hva en går til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå