Gå til innhold

Tv2 Sport - den nye reprisekanalen?


Anbefalte innlegg

Lurer virkelige på hvor mange ganger de har sendt "Øyeblikkene" og norges kamp mot Bosnia på denne kanalen jeg? 20 ganger eller?

 

Ikke bedre med programmer som Nærbildet heller... Kommet nært nok det nu, så håper de finner på nokke anna her snart.. Hvis ikke er det latterlig !

 

Og i dette øyeblikk - så begynner pokker meg Norge - Bosnia enda engang ! Herregud! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var det ja  ;)  Ville vel egentlig bare få frem at jeg hater fotball.

8257925[/snapback]

 

Det finnes jo andre kanaler å velge imellom da, og bra er det. Har ikke fått muligheten til å sjekke ut TV2 sportskanalen enda, men hvis det dere sier her stemmer, vet jeg ikke om jeg engang gidder. Ser ikke så mye på tv, og når det først blir tv titting, går det mest i serier og filmer og stuff. Sport kan man "se" på vg.no ^^

Lenke til kommentar
Jericho kommer til Zebra, av en eller annen grunn. Får se om det er noe særlig..

8280951[/snapback]

 

Hah, ja og de satser visst på å sende den samme tidspunkt som Tvnorge sender Lost. Jessda, godt sjakktrekk må jeg si. Lykke til med å få veldig mange seere der.

Heldigvis er det reprise på lørdager da. :p

Lenke til kommentar

Dette begynner å gå helt off topic, men la gå.

Jericho er en amerikansk storserie som har vært en av de største nye dramasuksessene på amerikansk tv det siste året. Serien skildrer hva som skjer når en serie atombomber eksploderer over hele USA.

 

Totalt issolert

Innbyggerne i den søvnige lille småbyen Jericho i Kansas, kan se atomsoppene reise seg mot himmelen i det fjerne, men de har ingen anelse om hvem som har angrepet dem eller hvorfor. Angrepet etterlater Jericho totalt isolert fra resten av verden, og kaster innbyggerne ut i en kaotisk ny virkelighet der alle samfunnsstrukturer er brutt sammen.

Lenke til kommentar
hmm høres bra ut, men er vel enig i at det ikke er helt genial å prøve å konkurere med lost  :cool:

8289310[/snapback]

 

Enig. Mange bra serier har gått til spille pga idiotiske forsøk til å matche seertall.

 

Ontopic: Til min glede sender TV2 Zebra fortsatt repriser på La Liga kamper i helgene på morgenen.. Perfekt kur for fuktige kvelder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...