Gå til innhold

Viftestøy på ECS


Anbefalte innlegg

Har en ECS Green 556E fra multicom.no. Maskinen har vært inne til reparasjon 2 ganger pga problemer blandt annet skjermen. I tillegg slo maskinene seg av etter en tids spilling. Jeg sendte den inn til Multicom for reparasjon, første gangen bytta de hovedkort og maskinen funka igjen. Nå siste gang hadde de visstnok bare blåst ut støv og bytta ut kjølepasta. Det jeg synes var rart var at jeg ikke fikk noen reparsjonsdokumentasjon sammen med maskinen. Sendte mail og ba om å få dette, men fikk bare kort svar der det ble sitert hva som var blitt gjort. I tillegg har vifta begynt å snurre i tide og utide, ofte med cpu-belastning på rundt 20%. Dette kan da ikke være riktig, det er ihvertfall utrolig irriterende både for meg og de jeg sitter på hovedfagskontor med. Vifta begynner å gå bare jeg har mediaplayer og firefox oppe samtidig. Såvidt meg bekjent har man anledning til å heve kjøpet ved 3. gangs reparasjon av samme feil, er ikke det riktig? Begynner å mistenke at multicom har sett at denne maskinen kan komme tilbake og at jeg kan finne på å kreve dette og har satt igang diverse tiltak for å hindre dette. I tillegg har de slettet min gamle brukerkonto så jeg har ikke mulighet til å hente ut dokumentasjon på kjøpet. Jeg har rep.-dokumentasjon på 2. gangs rep. Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan fint åpne PCen uten å miste garantien. Det eneste er vel at du bør passe på så du ikke ødelegger noe inni der, da har de nok taket på deg :thumbdown: Ellers vil jeg vel si at det å heve kjøpet ikke høres ut som en dårlig idè. ECS er ikke kjent for å ikke ha mye problemer akkurat. Har selv prøvd å heve kjøpet hos Multicom, noe som var mislykket. Jeg var nok litt for feig i min tid, men synes absolutt du bør stå på kravene og få hevet kjøpet. Du vil ikke være kunde hos dem resten av livet. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...