Gå til innhold

Bluetooth headset som fungerer på Playstation 3?


Anbefalte innlegg

Så naiv som jeg var valset jeg inn på Digital Impuls her om dagen og spurte om et headset. Det de markedsførte som var det eneste valget de ga meg skulle de ha 1200 kroner for... GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM DET!!!!

 

Jeg hadde kun tenkt til å bruke maks 3-400 kroner på det, og dette burde være mulig.

 

Det er tre enkle krav jeg har.

1. Det skal ha en mikrofon jeg kan prate inn i

2. Det skal ha en høyttaler jeg hører de andre prate i

3. Det skal være trådløst og benytte seg av blåtann teknologi, som da Playstation 3 skal kunne lese.

 

 

Skulle det vært en fjerde faktor så er det at lydkvaliteten skulle være bra. Jeg har aldri brukt headset før og vet ikke hvor dårlig det kan bli. Hvis det er sånn at man bare hører skurring på billige headset så syntes jeg det er sjokkerende ettersom vi er i 2007.

 

Er det noe tidlige Playstation 3 eiere som sitter å bruker rimelige headset nå som kunne gitt meg noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det vært vanlig med produkt etter dine krav hadde vel de fleste hatt dette, tror nok du må opp mot tusenlappen for slike ting.

 

Ta likevel en kikk innom www.netthandelen.o av og til, vet de har hatt noe slikt til salgs som har gått for kun ett par hundrelapper... :hmm:

Lenke til kommentar

jeg er ikke interessert i folk som tror men trenger de som vet

jeg kom ingensteder med å se rundt i butikker, har sjekket på nettet men de headsetene til 3-4 kr står "anbefalt bruk: mobiltelefon"

 

mange jeg spiller mot i england har headset som funker helt bra, er visst et merke som heter Jabra, men det har jeg ikke sett noe til her til lands

 

er det noen ps3 eiere som bruker headset nå som kan anbefale noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...