Gå til innhold

Fransk "Interface"... HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet CS-Source for første gang på ett par dager.. Så steam drev å lastet ned noe i går(mandag 26/03.07), men vet ikke hva. Uansett... Her er problemet:

Alle menyer er på Engelsk som de skal være, men all server-respons er på fransk.. All audio, som når en kaster granater, er på fransk. Dette skjer på ALLE servere, catch-gamer etc.

Er det noen som har vært borti det samme problemet før? Håper det finnes en enkel konsoll-kommando eller noe.

post-125908-1175032372_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Kan hende dette er i forbindelse med updaten for en tid tilbake, hvis det er LENGE siden du har spilt. Prøv følgende først:

Høyreklikk på steam-ikon nede på oppgavelinjen (kanskje den er skjult).

Settings (tror det er "arrangements" på fransk :) )

Så tar du den siste (languague, kanskje) og velger "English" eller Norsk.

PS: På min er Engelsk Norsk. Altså, det er to Norsk-alternativer i språkmenyen, den ØVERSTE er engelsk, den som er sånn midt i er norsk.

Håper det løser problemet ditt! :)

-Gizmo

Skrevet (endret)

Det er bare snakk om dager siden alt var i orden. Alle spillmenyer er på engelsk... Kun respons fra servere som er på fransk.. Dvs Terrorists win, blir noe greier på fransk, det samme blir audio. Steam language settings står på Engelsk.

post-125908-1175104526_thumb.jpgpost-125908-1175104549_thumb.jpg

Håper noen har råd å gi!

Endret av Zongel
Skrevet

Takker og bukker mann! Jeg satte Steam-language til fransk.. restartet steam, satte det tilbake og restartet det igjen. Nå er alt bra!

Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...