Thrillseeker Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Hei, mens jeg spiller C&C3 demoen så finner pcen på å restarte seg uten videre, dette skjer hver gang jeg spiller demoen. Går helt fint med andre spill. Noen aning om hva det kan være?
Hefalompen Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hei, mens jeg spiller C&C3 demoen så finner pcen på å restarte seg uten videre, dette skjer hver gang jeg spiller demoen. Går helt fint med andre spill. Noen aning om hva det kan være? 8252225[/snapback] Hadde samme problem med BF2. Ingen oppdatering av drivere virket til meg. Derimot da jeg oppgraderte til 1,5 GB minne forsvant nesten problemet helt. Det kan også være en bug i programmet som retter seg mot hardware/drivere i din maskin.
Thrillseeker Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Skrevet 17. mai 2007 Blir ikke varm, men kan være det er problem med RAM ja, har bare 1GB.
Haraldson Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Les sticky (LES FØRST! Regler for denne kategorien). Tråden flyttes til riktig kategori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå