TheFifthApe Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hei Jeg fikk nettopp henta STALKER fra posten, men jeg får ikke innstalert det. Jeg legger ved et bilde av feilmeldingen jeg får. Mappen er tom og skrivebeskyttet. Problemet er at jeg ikke kommer inn i mappen og at skrivebeskyttelsen skrur på seg selv... Noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse dette? Endret 27. mars 2007 av Ltr
Dr.Gonzo Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 (endret) prøv å restart pc, prøv å slå av eller på UAC alt ettersom (hvis du bruker Vista) Endret 27. mars 2007 av Dr.Gonzo
TheFifthApe Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg bruker ikke vista nei, men jeg kan prøve å restarte... edit: Det hjalp ikke... Noen andre forslag? Endret 27. mars 2007 av Ltr
Rata101 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Har du administrative rettigheter på PC'en du installerer på? Pass på at du ikke kjører noe slags beskyttelse som kan hindre tilgang til områder på harddisken. Pass på at du ikke kjører noen andre programmer i bakgrunnen mens du installerer.
TheFifthApe Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Ja, jeg er administrator... Jeg fikk et tips om å bruke et program som heter unlocker... Skal teste det nå.
TheFifthApe Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 (endret) Det fungerte heller ikke... Den mappen har alltid vært sånn, men jeg har ikke brydd meg siden jeg ikke har trengt den før nå.. Irriterer meg grønn over dette nå! Jeg fiksa det nå.. Løsningen er her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT Endret 27. mars 2007 av Ltr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå