Gå til innhold

Store problemer med disconnecting - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og prøver wow på kontoen til brodern, da han har gått litt lei.

Men her sitter jeg, får spilt noen få minutter, og så blir det disconnect. Det samme skjer om igjen og om igjen! Ikke har jeg høy ping, så jeg lagger ikke ut.. Det bare skjer liksom! :(

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg jeg/vi finner fort ut om noen av oss vil spille.. :) Han blir ikke disconnected når han tester, mens det blir jeg! Så "enkelt" er det! :)

Any ideas?

Skrevet

Det hele virker så ekstremt tilfeldig, siden jeg blir kobla av, mens brodern ikke gjør det.. Han prøvde å spille litt på samme server og med samme character for å se i går, men med han skjedde det ikke en dritt!

Kan en firewall gjøre det her? Personlig synes jeg det virker helt merkelig, for om det hadde vært en port på en server eller en router, så hadde mest sannsynlig ikke gått å connecte i det hele tatt, ikke sant?

Opplever aldri å bli kobla fra på noen andre spill heller, er KUN på WoW jeg har opplevd lignende, og KUN her på Gjøvik..

Usakelig og merkelig som bare F! :ermm:

Skrevet

Virker som ustabil linje her.

Bor du og broderen samme sted? Er det trådløst dere sitter på?

Koble med kabel rett fra modem til PC, blir det noe bedre da?

Eventuelt deaktivere brannmur/antivirus/antispyware.

Kan jo for all del og være spyware eller virus på maskinen din som fucker opp her.

Prøv det over, burde hjelpe.

Skrevet

Jeg bor på Gjøvik, han bor i gudbrandsdalen..

Ustabil linje er det ikke, da alt annet fungerer topp, bortsett fra wow!

Ikke noe trådløst nett som kan fucke her nei! ;)

Her er det ikke noe modem da det ikke er jeg som "eier" nettilgangen her, jeg har en router, men den er åpen som bare fy! :p

Og virus eller spyware er det heller ikke, akkurat den biten er jeg påpasselig med! :)

Men jeg har en midlertidig fix på problemet! :!: Jeg la merke til at jeg ikke bli disconnecta da jeg alt + tab'a slik at wow bare gikk i bakgrunnen.. Merkelig, synes dere ikke?

Jeg har nå spilt i ett par timer, uten problemer, etter at jeg lot wow ligge å kjøre for seg selv noen minutter..

Merkeligste jeg har vært borti! :roll:

Skrevet

Herregud!

Da ble jeg altså disconnected igjen, mens jeg fløy til ironforge.. Gjorde ikke en dritt annerledes bortsett fra flyveturen! :no:

Er det MULIG?

Skrevet

Bare Wow som det er problem med? Spiller du flere spill online og de går fint? I så tilfelle så kan jeg kanskje tro at en reinstallering av wow er tingen, eller fjerne noe addons. Hadde selv tidligere problem med utdatert/fucka addons.

Vel virus og spyware kan alltids komme inn, kjør maskinen i sikkerhetsmodus og ta en scan da ;) Burde fjerne eventuelt ting som har kommet inn.

Men vil tro det er addons som er problemet her.

Skrevet (endret)

Prøv å slette WDB og WTF folderne der du har installert WoW og se om det hjelper. Ellers er det også visse nettverkskort/drivere som kan forårsake disconnects. Sjekk support-avdelingen på den offisielle WoW-siden. Hvis du bruker trådløst, så prøv og se om det funker bedre med kabel.

Endret av Rata101
Skrevet

Jeg har nForce 4 kort, og ellers ingen problemer med nettverket..

Jeg har heller ingen addons installert, så det kan ikke være problemet!

Skrevet
Det finnes ikke firmware-oppdateringer til routeren, så enkelt er det.. :)

8257158[/snapback]

Fordi det ikke finnes i det hele tatt eller at du ikke klarer det/finner?

Skrevet

Mente at det var noe problemer med nForce og WoW tidligere, men vet ikke om det har blitt ordna i en patch eller noe.

Det du kan prøve på er å disable checksum offload og se om ikke det hjelper.

Gå til Start -> kontrollpanel -> nettverksforbindelser og høyreklikk på forbindelsen din.

Velg konfigurer og så avansert, bla deg fram til Checksum Offload og velg skru av (eller noe sånt) i kolonnen til høyre.

Skrevet

Gjør det Betongmannen foreslår så skal du se det hjelper. Et kjent problem med nForce v3 og senere. Dog skulle det egentlig bare inntreffe hver gang du hander inn et quest. (I hvertfall slik det artet seg før)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...