Starblade Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Vi skal handle inn PDA til de ansatte i et lite firma. Jeg vet fryktelig lite om PDA og hvilke mulighter man har med disse. Krav vi setter er (hvis det lar seg gjøre ): - Synking av mail/avtaler i Outlook - MÅ ha mulighet til å legge inn avtaler i Outlook - Kunne installere et program for timeregistrering - Må ha bra taletid Kort og godt et mobilt kontor. Trenger tips
Moskus Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Hvis du ser for deg å skrive "en del" på telefonen, så anbefaler jeg HTC TyTN.
Knocksock Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Se PM jeg sendte deg. Hvis andre skulle være interessert i et lignende system for timeregistrering, tlf, system for å administrere tlf etc. send meg en PM :-) Vi skal handle inn PDA til de ansatte i et lite firma. Jeg vet fryktelig lite om PDA og hvilke mulighter man har med disse. Krav vi setter er (hvis det lar seg gjøre ): - Synking av mail/avtaler i Outlook - MÅ ha mulighet til å legge inn avtaler i Outlook - Kunne installere et program for timeregistrering - Må ha bra taletid Kort og godt et mobilt kontor. Trenger tips 8247173[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå