Gå til innhold

Plass til Hiper PSU i ATX micro kabinett?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal bestille en ny PC via jobben som har følgende størrelse på kabinettet: 192x420x385mm (bxdxh). I denne PC'en sitter det et 350W PSU, men jeg ønsker å montere et Nvidia Geforce 8800 GTS skjermkort i PC'en. Dette skjermkortet anbefaler minst 500W PSU så jeg vurderer å anskaffe denne strømforsyningen.

 

Hiper Type R 580W: HPU-4B580

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308851

 

Denne strømforsyningen ser fin ut og er modulær slik at jeg kan ta bort unødvendige kabler. Men jeg ser av bildene at PSU'en har noen plugger som ser ganske lange ut (dvs. at de stikker ut endel ut fra PSU'en i retning av montert DVD spiller i fronten av kabinettet). Siden disse pluggene er laget i metall kan de ikke skyves vekk dersom det blir kort avstand mot DVD spilleren.

 

Nå vet jeg jo at PC'en idag har en strømforsyning. Så mitt spørsmål er om Hiper strømforsyningen blir noe dypere enn vanlige strømforsyningen på grunn av pluggene? Kan dette skape problemer for meg ved at jeg ikke får montert strømkablene fordi pluggene kommer for nær DVD spilleren?

 

Eller er det liten forskjell i dybden på Hiper PSU'en og andre slik at det bør kunne gå? Vet dere dimensjonene på Hiper PSU'en? Er den de vanlige: 150x140x86mm? Eller er Hiper PSU'en større?

 

Dersom dere mener at Hiper PSU'en kanskje er for stor har dere da noen andre PSU'er å anbefale som kan være liten nok og ha over 500W kapasitet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...