Gå til innhold

Hvordan la batteriet holde lengst mulig? (E65)


Anbefalte innlegg

På min flunkende nye Nokia e65 holder bare batteriet i 2 døgn. Har bare ringt/mottatt noen få samtaler, sendt en 2-3 smser, nesten ikke fiklet på den i det hele tatt.

 

Dette må jo være alt for dårlig. Min 3 år gamle Siemens holdt lenger (litt hvertfall). Har Bluetooth på til vanlig - tapper dette mye batteri? WLAN skanning er avslått. Noe annet jeg kan gjøre for å forlenge batteritiden eller kan det være noe galt med den? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når et batteriet utladet? Når den varsler om lavt batterinivå eller helt til den skrur seg helt av av seg selv? Fikk mobilen på tirsdag forrige uke og tror jeg hr ladet den 3 ggr etter første oppladning. Får skru av 3G og Bluetooth men bruker BT når jeg kjører til og fra jobb, litt pes å måtte skru av og på stadig vekk..

Lenke til kommentar

Oppdatering:

Ladet mobilen mandag kveld og skrudde av Bluetooth, skrudde av Dualmode og bruker nå GSM istedenfor 3G. Skrur Bluetooth av/på når jeg trenger det (ca. 2ggr om dagen). Skrudde ned litt på displayet og strømsparing står til Dato/klokke.

 

Tidlig ettermiddag i dag var batteriet tomt igjen. Ser ut som det holdt litt lenger nå men ikke imponerende. Er det mer man kan gjøre?

Endret av Papaja
Lenke til kommentar
Oppdatering:

Ladet mobilen mandag kveld og skrudde av Bluetooth, skrudde av Dualmode og bruker nå GSM istedenfor 3G. Skrur Bluetooth av/på når jeg trenger det (ca. 2ggr om dagen). Skrudde ned litt på displayet og strømsparing står til Dato/klokke.

 

Tidlig ettermiddag i dag var batteriet tomt igjen. Ser ut som det holdt litt lenger nå men ikke imponerende. Er det mer man kan gjøre?

8268288[/snapback]

Har du sjekket om du har programmer kjørendes i bakgrunnen?

Lenke til kommentar
Har du sjekket om du har programmer kjørendes i bakgrunnen?

8268778[/snapback]

 

Har lagt inn Taskman nå og skal følge med på det. Finnes det noe gratis program som kan passe på dette? Evt. et som tvinger avslutning så fort man går ut av det igjen? Ganske dumt når ting blir gående i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...