Gå til innhold

Hva slags minneplasser er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sitter her med en Acer Aspire 3000 bærbar maskin. Har bare 256MB minne (standard) og har planer om å skaffe meg 1024MB. Så jeg skrudde den opp for å se hvor mange plasser det var, da var det 2 plasser der det ene minnekortet sto, også er det en minneplass lengre opp. Hva er den til?

Er det til skjermkortet? Den bruker jo litt av minnebrikka nå (32MB eller 64MB). Så er det minne til skjermkortet jeg kan sette inn der? (se bilde, øverste minneplassen)

post-43348-1174930195_thumb.jpg

Endret av _tHokA_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ut som mini-PCI-kortplassen. Denne er stort sett forbeholdt trådløse nettverkskort, så om du ikke har ett internt trådløskort er jeg ganske sikker på at det er denne du har kommet over.

Skrevet
ser ut som mini-PCI-kortplassen. Denne er stort sett forbeholdt trådløse nettverkskort, så om du ikke har ett internt trådløskort er jeg ganske sikker på at det er denne du har kommet over.

8246241[/snapback]

Har ikke tråløst nettverkskort i maskinen, men i fronten har jeg en knapp som skal kunne starte et tråløst nettverkskort. Men skjer jo ikke noe da jeg trykker der siden jeg ikke har tråløst nettverkskort i maskinen som standard

Skrevet

Vil tro det er det det dreier seg om da ja. Hvis du er interresert i dette så har de største nettbutikkene mini-PCI trådløskort i salg.

Skrevet
Vil tro det er det det dreier seg om da ja. Hvis du er interresert i dette så har de største nettbutikkene mini-PCI trådløskort i salg.

8287931[/snapback]

Ja, så det på prisguiden. Skal prøve å få solgt det kortet jeg har nå og få kjøpt meg innebygd. Er så kjedelig å bruke det pcmsia kortet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...