_tHokA_ Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jeg sitter her med en Acer Aspire 3000 bærbar maskin. Har bare 256MB minne (standard) og har planer om å skaffe meg 1024MB. Så jeg skrudde den opp for å se hvor mange plasser det var, da var det 2 plasser der det ene minnekortet sto, også er det en minneplass lengre opp. Hva er den til? Er det til skjermkortet? Den bruker jo litt av minnebrikka nå (32MB eller 64MB). Så er det minne til skjermkortet jeg kan sette inn der? (se bilde, øverste minneplassen) Endret 26. mars 2007 av _tHokA_
ventle Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 ser ut som mini-PCI-kortplassen. Denne er stort sett forbeholdt trådløse nettverkskort, så om du ikke har ett internt trådløskort er jeg ganske sikker på at det er denne du har kommet over.
_tHokA_ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 ser ut som mini-PCI-kortplassen. Denne er stort sett forbeholdt trådløse nettverkskort, så om du ikke har ett internt trådløskort er jeg ganske sikker på at det er denne du har kommet over. 8246241[/snapback] Har ikke tråløst nettverkskort i maskinen, men i fronten har jeg en knapp som skal kunne starte et tråløst nettverkskort. Men skjer jo ikke noe da jeg trykker der siden jeg ikke har tråløst nettverkskort i maskinen som standard
ventle Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Vil tro det er det det dreier seg om da ja. Hvis du er interresert i dette så har de største nettbutikkene mini-PCI trådløskort i salg.
_tHokA_ Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Vil tro det er det det dreier seg om da ja. Hvis du er interresert i dette så har de største nettbutikkene mini-PCI trådløskort i salg. 8287931[/snapback] Ja, så det på prisguiden. Skal prøve å få solgt det kortet jeg har nå og få kjøpt meg innebygd. Er så kjedelig å bruke det pcmsia kortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå