Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

fra fire bolter til fem, omfattende?


Anbefalte innlegg

Hei. jeg har ett spørsmål til. Dekkene på bilen min er beregnet på Fire bolter og ikke

 

fem som idag er normalt. :hrm: jeg lurer da på om det er omfattende og bytte om "hva

 

nå den greia heter" :hmm: fra fire til fem bolter, slik at jeg også får kjøpt nye alufelger

 

istedet for stålfelger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dekkene dine beregnet til 4 bolter men ikke 5? Morsomste jeg har hørt. Regner med det er felgene det er snakk om. Du må bytte skivene eller sette på adapter som bygger om fra 5 til 4 bolter. Skjønner ikke hvorfor du skal kjøpe deg felger med boltsirkel på 4 x et eller annet, når du selv har 5 x et eller annet på bilen din. Du får kjøpe deg noen felger med riktig boltsirkel.

 

For å finne boltsirkelen til bilen din går du på den sticky tråden under "Dekk og Felg"

Endret av Christian87
Lenke til kommentar

Du får alufelger med 4 bolt hull, 5 bolt hull, 6, 7, 8 bolthull... Så jeg skjønne ikke hva problemet er...

Med mindre du har en T-Ford eller lignende, så er det ikke noe problem å finne felger ;)

 

Hvis du på død og liv skal bygge om fra 4 til 5 bolter, så koster det 3-4 ganger så mye som et sett med 4 hull ALU felger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...