Hansforum Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 (endret) 1. Har spilt noen år og husker veldig godt gode gamle spill der du reiste rundt i romskip og lignende og fikk bedre våpen etterhvert. Spill som Slap Fight, Tyrian, 1943 Finnes det noen sånne spill nå til dags? 2. Og nå som de har klart og øydelegge Need for Speed sjangeren. (de siste var alt for hippe og kule) Hvilke bilspill har man der man kan velge ferrarier og lamborginier og kjøre i fjellene og store flotte landskaper, som de første nfs spillene, cruise'n usa, Lotus osv. Endret 25. mars 2007 av Hansforum
brukerenerslettet Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 du kan jo søke etter "emulators". Det er programmer som får pc'n til å tro at den er en annen maskin. Jeg har sett noe gamle spill maskin emulatorer. Jeg har en n64 emulator of funker driit bra (google it, jeg hakke peiling vha slags spill maskin det spillet er fra, var ikke født den gang xD)
Bozzeye Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Har ett gammelt NFS spill, husker eg alltid valgte Lamborghinien, den beste bilen på spillet, DET var gøy. Kan fremdeles spille det, men det ALLT for dårlig grafikk. Fikk det før mange år siden. Eg er bare snart tretten år og vi hadde ikke så mange spill når eg var liten, men eg husker ett: Lighthouse, DET var skummelt det. man skulle gjøre noe i ett hus, så kjøre til et fyrtårn der man måtte sette på strømmen. man gikk inn i et barnerom og der var det en portal, og fra den kom det enn "mann" i bare et lendeklede som eg husker eg kalte Rompemannen. Rompemannen tok en beibi og gikk inni portalen. Det husker eg var skummelt. Kom ganske langt på det, men en gang virket det ikke lenger, og det funker ikke på XP heller. Mvh Kiwien6
Bozzeye Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Aldersgrensen på spillet er 11+, og da var eg under 10 ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå