Gå til innhold

Sitter fast i STALKER. Someone is holding the door

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp!

Driver i et labratorium der jeg skulle finne noen dokumenter og ta med tilbake til baren. Men etter å ha hentet dem og går tilbake til døra jeg kom fra så er den lukket og i flammer. Når jeg går bort til den så står det "Someone is holding the door".

Hva skal jeg gjøre for å åpne den og hva venter når jeg gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig døde jeg et par ganger først, men jeg fant tilfeldigvis ut at foran den ene beholderen (med creepy død "ting" inni") helt til venstre så spawner ikke de der flammekasterne på deg. Var bare å blåse et par magasin inni den flammetingen som suste rundt der så sprengte den.. trodde først det var en anomalie, men ser ut til at det kanskje var et eksperiment-gone-bad? ;)

Skrevet

Jeg sitter fast jeg oxo. Finner ikke inngangen til laben i oppdraget "find the documents in the underground lab" På kartet virker det som om inngangen er under en heisekran, men det er jo ikke mulig å gjøre noe som helst for å få flyttet den krana! Har leita overalt rundt for å se om det kan være ett annet sted å komme inn , men finner ingenting. :no:

Skrevet
Jeg sitter fast jeg oxo. Finner ikke inngangen til laben i oppdraget "find the documents in the underground lab" På kartet virker det som om inngangen er under en heisekran, men det er jo ikke mulig å gjøre noe som helst for å få flyttet den krana!  Har leita overalt rundt for å se om det kan være ett annet sted å komme inn , men finner ingenting.  :no:

8235458[/snapback]

gå til vesntre inn en dør/port så er bare å gå rundt så dukker det nok opp en trapp som leder ned på labben=)

Skrevet

Er det mulig.... Nå fant jeg den med en gang. Har jo gått igjennom den bygningen 3 ganger før! hehe. Takk for hjelpen!

Kanskje trådstarter bør omdøpe tråden til "Sitter fast i STALKER tråden" eller noe?

Skrevet
Er det mulig.... Nå fant jeg den med en gang. Har jo gått igjennom den bygningen 3 ganger før! hehe. Takk for hjelpen!

Kanskje trådstarter bør omdøpe tråden til "Sitter fast i STALKER tråden" eller noe?

8235723[/snapback]

Gjorde det samma selv, konge stemning når du kommer ned dit da :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...