espen999 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Hei. Jeg har akkurat frigjort Cape Dun fra orkene. Hvor er nærmeste plass man kan lære dual-wield? Og hva bør jeg gjøre nå egentlig? Takker for alle svar.
Zithor Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Dual wield kan du lære nede i ørken området, men vil anbefale å sulle litt der du er nå før du beveger deg ned der. Personlig syntes eg at dual wield er mer en "cool look" skill enn nyttig. Etter Cape Dun bærer vel veien mot Montera, Wenzel skal også ha gitt deg et quest vist du har snakket med han som skal gjøres i nærheten av Montera. Men det er vel i grunnen ikke noe fasit svar på hvor du skal i grunnen. Montera er nærmest mener eg uansett.
Mit Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Ja en kul men litt unyttig skill, jeg hadde også denne som første prioritet frem til jeg fikk den, oppdaga fort at et stort var bedre enn to små
wewwen Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Jeg fikk tak i et paladin skjold, bruker det og Bastard sword.
espen999 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 Er det slik at jeg bør frigjøre Montera med en gang nå, eller skal jeg vente litt? Og hvor bør jeg gå først, kontinentet i sør eller det i nord? Igjen, takker for alle svar.
Mit Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg synes vanskelighetsgraden i nord er noe høyere en i sør så jeg ville kanskje tatt turen nedover først. uansett spiller ikke dette noen rolle, du ser fort om du klarer det eller ikke, jeg labber mye frem og tilbake der utifra hva jeg ønkser og gjøre
Zithor Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Er det slik at jeg bør frigjøre Montera med en gang nå, eller skal jeg vente litt? Og hvor bør jeg gå først, kontinentet i sør eller det i nord? Igjen, takker for alle svar. 8260706[/snapback] Nei nei, en god ting å gjøre er å gjøre alle questene i Montera før du begynner å frigjøre byen. Får mer XP av sånt Jeg og ville anbefale sør før nord som er vanskeligere.
2ball_ Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Ja en kul men litt unyttig skill, jeg hadde også denne som første prioritet frem til jeg fikk den, oppdaga fort at et stort var bedre enn to små 8238119[/snapback] husker ikk navnet på de men, jeg bruker 2 identiske sverd som skader 110. funker meget bra slakterned harder med orc'er, de fleste dyr bikker etter 2-3 slag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå