Cola_Cariola Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 (endret) lurer bare på en ting...Så på hjemmesida til LOTRO at det ikke var mulig å spille det på mac. Vil spillet fungere hvis jeg innstallerer Windows på macen? Spillet ser jo så knallbra ut ; ) (dette skulle egentlig stått i LOTRO-Beta diskusjonen, meeen jeg bomma litt ) Endret 25. mars 2007 av Cola_Cariola
Laserlasse Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Uten å ha prøvd det selv, antar jeg at du ikke vil ha noen problemer med å kjøre LOTRO på en Windows install. Antar da at du har en Intel Mac og tenker på en bootcamp løsning?
Cola_Cariola Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Skrevet 25. mars 2007 Ja, det var vel det jeg hadde i tankene igrunn...ehrm...Nøyaktig hva innebærer en bootcamp løsning?
BearThor Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 (endret) Du kan instalere bootcamp og gjennom det programmet instalere windows på en egen partisjon på Mac'n din. Programmet er utrolig enkelt og du vil bli veileda gjennom hele setupen . Alt du trenger å vite : http://www.apple.com/macosx/bootcamp/ PS: Du trenger en Windows CD med serial. Endret 26. mars 2007 av betebete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå