Gå til innhold

Når kommer LG prada telefonen?


Anbefalte innlegg

Vel, personlig så var det det digge designet og touch interfacet som var interessant.

8648900[/snapback]

 

ja.. har fått med meg det:) vanvittig stilig telefon.. men sånn menymessig, og brukervenlighet.. hvordan er det der, og er skjermen, eller musikkspilleren god?

 

når kommer den til norge??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, personlig så var det det digge designet og touch interfacet som var interessant.

8648900[/snapback]

 

ja.. har fått med meg det:) vanvittig stilig telefon.. men sånn menymessig, og brukervenlighet.. hvordan er det der, og er skjermen, eller musikkspilleren god?

 

når kommer den til norge??

8652815[/snapback]

 

Telefonen skal komme til norge i løpet av Mai / begynnelsen av juni.

 

Prada skal ha vært med på å designe også det indre. så alt ser nok pent ut. Aner ikke hvordan den er å bruke, men den er sikkert ikke stygg.

Lenke til kommentar
hvordan er batteriet? hører rykte om att LG har en tendens til og ha veldig dårlig batteri tid på telefonene deres

8657273[/snapback]

 

Batteriet er jo en del dårligere en jeg hadde i SE W800 det holdt i en uke etter nesten 2 år. Denne telefonen holder i ca 3 dager med lysstyrken på skjermen på maks. Kunne sikkert klart mer ved å dimme ned styrken.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har slått fra meg PRADA.

 

1) Yatack har HEVET prisen fra 4990,- til 6490,-!! Hvis dette blir prisleiet så er det uaktuellt!

 

2) PRADA skulle ha god videofunksjon men testes viser at videodelen ikke er i nærheten av N95 ( VGA ).

 

Utrolig synd for telefonen er lekker men når prisen er høyere enn N95 så har de skutt seg i foten

 

 

:no::hmm::mad::thumbdown:

Lenke til kommentar
Vel, jeg har slått fra meg PRADA.

 

1) Yatack har HEVET prisen fra 4990,- til 6490,-!! Hvis dette blir prisleiet så er det uaktuellt!

 

2) PRADA skulle ha god videofunksjon men testes viser at videodelen ikke er i nærheten av N95 ( VGA ).

 

Utrolig synd for telefonen er lekker men når prisen er høyere enn N95 så har de skutt seg i foten

 

 

:no:  :hmm:  :mad:  :thumbdown:

8660181[/snapback]

6.5k? det blir for dyrt.. kommer den i butikkene for mer enn 5.5k, så legger eg den vekk

Lenke til kommentar

Det er mange som selger den på Ebay i Tyskland til ca. 550 Euro, som er jo ca. 4400 NOK.

Hvis dere må da betale moms kommer dere opp til maks. 5500 NOK.

 

Det høres jo mye bedre ut.

 

Jeg har kjøpt min på Ebay til 519,- det blir litt over 4000.....

Men jeg kan desverre ikke hente den før 02.06. :(

Gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Det er mange som selger den på Ebay i Tyskland til ca. 550 Euro, som er jo ca. 4400 NOK.

Hvis dere må da betale moms kommer dere opp til maks. 5500 NOK.

 

Det høres jo mye bedre ut.

 

Jeg har kjøpt min på Ebay til 519,- det blir litt over 4000.....

Men jeg kan desverre ikke hente den før 02.06.  :(

Gleder meg veldig!!

8664257[/snapback]

 

er ikke så lenge til da.. persolig så lurer eg fælt på når den kommer i butikkene her i landet, og hva den endeligge risen komer til og bli

Lenke til kommentar
Det er mange som selger den på Ebay i Tyskland til ca. 550 Euro, som er jo ca. 4400 NOK.

Hvis dere må da betale moms kommer dere opp til maks. 5500 NOK.

 

Det høres jo mye bedre ut.

 

Jeg har kjøpt min på Ebay til 519,- det blir litt over 4000.....

Men jeg kan desverre ikke hente den før 02.06.  :(

Gleder meg veldig!!

8664257[/snapback]

 

er ikke så lenge til da.. persolig så lurer eg fælt på når den kommer i butikkene her i landet, og hva den endeligge risen komer til og bli

8668859[/snapback]

Det er kun 3 kjeder som får den (som er godkjent).

Nettbutikken som Amentio og slikt vil jeg tro vil importere fra utlandet, LG's person jeg snakket med i dag sa hvertfall at det var ikke butikker som skulle få fra Dangaard og/eller Telefast.

 

Den kommer i månedsskiftet og prisen vil legge seg på ca. 6.000 kr. uten abonnement og ca. 4.000 kr. med abonnement. (avhenger såklart av type)

 

Jeg vet at det ikke blir lett å få tak i den rundt om i landet.

En av kjedene vil prioritere Oslo-butikker, så de andre får ikke før 2. levering.

 

Kjøper man forresten utenlandsk telefon og vil ha nordisk språkpakke kan Zodiac eller Deltaservice gjøre dette for ca. 1.000 kr.

Lenke til kommentar
Det er mange som selger den på Ebay i Tyskland til ca. 550 Euro, som er jo ca. 4400 NOK.

Hvis dere må da betale moms kommer dere opp til maks. 5500 NOK.

 

Det høres jo mye bedre ut.

 

Jeg har kjøpt min på Ebay til 519,- det blir litt over 4000.....

Men jeg kan desverre ikke hente den før 02.06.  :(

Gleder meg veldig!!

8664257[/snapback]

 

er ikke så lenge til da.. persolig så lurer eg fælt på når den kommer i butikkene her i landet, og hva den endeligge risen komer til og bli

8668859[/snapback]

Det er kun 3 kjeder som får den (som er godkjent).

Nettbutikken som Amentio og slikt vil jeg tro vil importere fra utlandet, LG's person jeg snakket med i dag sa hvertfall at det var ikke butikker som skulle få fra Dangaard og/eller Telefast.

 

Den kommer i månedsskiftet og prisen vil legge seg på ca. 6.000 kr. uten abonnement og ca. 4.000 kr. med abonnement. (avhenger såklart av type)

 

Jeg vet at det ikke blir lett å få tak i den rundt om i landet.

En av kjedene vil prioritere Oslo-butikker, så de andre får ikke før 2. levering.

 

Kjøper man forresten utenlandsk telefon og vil ha nordisk språkpakke kan Zodiac eller Deltaservice gjøre dette for ca. 1.000 kr.

8675719[/snapback]

så den blir nokk ikke og få tak i på elkjøp eller elprice eller noe?

Lenke til kommentar

Pixmania selger den til 4574 kr inkl. moms, noe som ikke er så ille hvis prisen skal ligge på 6000. Den er dog ikke på lager enda..

 

Edit: Blir nesten 5000 med frakt og alle merkelige gebyrer, og hvis man i tillegg tenker på at Pixmania ikke akkurat er kjent for god service, er det vel kanskje like greit å kjøpe den annetsteds fra.

Endret av gordito
Lenke til kommentar

Håper den kommer til å koste 6500 og blir vanskelig å få tak i så slepper jeg å ha lik telefon som mangen andre. :cool: Det er på samme måte som du kjøper deg en designer skjorte fra prada og kommer på en fest der det er en som har akkurat lik. Det suger.

Kjøpte min for ca 5400 og det er den verdt men 6500 begynner å bli litt drøyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...