Gå til innhold

Den Store Irritasjonstråden


pumba50

Anbefalte innlegg

Her kan man skrive om alt mulig som har med saker og ting som irriterer deg i hverdagslivet. Alt fra A til Å.

 

Selv om dette er en tråd basert på irritasjonsmomenter, gir det deg ikke rett til å være uhøflig, SKRIVE MED CAPS, eller andre skrivemåter som er uprofesjonelle.

 

OK, jeg begynner.

 

Det som irriterer meg med damer som eier store hunder er at, mange ikke klarer å holde dem når hunden drar i båndet. Dama henger liksom etter bikkja og klarer som sagt ikke å holde styr på den. Du ser liksom bare at hunden kommer nærmere og nærmere deg og din hund uten at kjerringa klarer å stoppe udyret, da kjenner jeg at jeg koker av sinne.

 

HVORFOR i det hete ørken skal slike damer eie slike hunder? Når dem ikke engang klarer å holde hunden fast, hvordan har dem tenkt å holde den hvis den plutselig vil angripe noen, da blir det nemlig enda verre. Slike kvinnfolk er ikke egnet for å ha slike dyr. Det er min store irritasjon for i kveld.

 

Flere irritasjoner kommer senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du tatt deg tiden til å lese emnetittlene nedover første siden i OT-Baren kategorien hadde du sett at vi har en prikk lik tråd fra før av. Den finner dere her. Jeg stenger denne tråden, og ber dere bruke den allerede eksisterende tråden til prat om "ting som irriterer", og "irritasjonsmomenter".

 

Snorre :)

 

*Tråd stenges*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...