Quattro7 Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 (endret) I PHP er det sånn at hvis jeg eks. søker etter "%" i en søkeform, finnes alt som er mulig å finne. Går ikke det i javascript også? Tenkte meg noe sånn, men det virker ikke på kalenderen min: javascript:slett(%) Endret 24. mars 2007 av Quattro7
dabear Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Hva er det egentlig du spør om her? Er det noe tilsvarende SQL "where something like %noe", du leiter etter? Eller skal du finne første posisjon til et tegn i en streng? Skal du replace et tegn? Skjønte ikke mye av hva du skulle fram til, prøv og forklar litt bedre.
Quattro7 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Hver kalenderhendelse har en dato. Via javascript kan jeg slette disse. Hvis jeg vil slette en kalenderhendelse skriver jeg javascript:slett(dd.mm.yyyy) Men hva gjør jeg hvis jeg vil sletta alle samtidig?
dabear Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Det vil være avhengig av hvordan slett-funksjonen fungerer. Jeg er ikke synsk, og kan ikke forklare deg hvordan den funksjonen fungerer, med mindre du poster funksjonen altså. Sansynligvis må noe endres for å få til dette..
Jesper Karsrud Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Og løsningen ble? Er alltid fint å dele slike ting med resten av verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå