Bozzeye Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Hei! Bare lurte på om noen har spilt Curse of Monkey Island eller Escape from Monkey Island. Spillene kom ut for lenge siden. Mvh Kiwien6
Dragoncrest Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Erm....ja, jeg har spilt begge. Har rundet Curse, men har ikke rotet meg rundt med å runde Escape ennå. Men hva er egentlig spørsmålet? Endret 24. mars 2007 av savitri
Håvard Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har spillt begge spillene, men runnet aldri Escape from Monkey Island. Curse er et mye bedre spill
Svein_Jarle Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har spilt alle, og har rønna alle... Hvordan det?
Bozzeye Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Har bare spilt Curse og runna det. Har en tanke om å kjøpe Escape, men eg vet ikke enda.
zeltex Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Escape from mokey island er litt vanskeligere syns nå jeg, men kom meg jo igjennom til slutt. Er vel ikke noe dårligere enn de andre spillene i serien, bare litt uvant/vanskelig(vet ikke hva jeg skal kalle det) å sette seg inn i det nye systemet.
Snerk Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Likte du Curse of Monkey Island, så kommer du sikkert til å like Escape from monkey island også. Mange foretrekker 2d'en i 3ern, men jeg synes Escape var et fenomenalt spill det og. Jeg har runda de begge, og nylig har jeg spillt monkey island 1 & 2 litt i rykk og napp. Grafikken er rimelig begrenset med det gjør ikke så mye, det jeg savner med de er lyd.
Bozzeye Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 Når kom Escape ut? Takk på forhånd for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå