Gå til innhold

Trenger hjelp i Splinter Cell


starfish

Anbefalte innlegg

Jeg er på andre brett, nede der hvor du må deactivate alarmen...

Etter jeg har gjort det, må jeg bruke en sånn general eller noe for å få access til rommet ut mot courtyard. Når jeg har kommet inn i det rommet, skytet kamera, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Hvis jeg prøver å gå ut, går bare alarmen.

Hva skal jeg gjøre?

 

Takk.

 

_________________

God jul.

 

[ Denne Melding var redigert av: starfish på 2002-12-13 17:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-13 17:21, skrev starfish:

Jeg er på andre brett, nede der hvor du må deactivate alarmen...

Etter jeg har gjort det, må jeg bruke en sånn general eller noe for å få accsess til rommet ut mot cortyard. Når jeg har kommet inn i det rommet, skytet kamera, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Hvis jeg prøver å gå ut, går bare alarmen.

Hva skal jeg gjøre?


Takk.



Det har har ikke noe med spørsmålet å gjøre siden du allerede har fått svar men jeg vil bare si at jeg synes det er koselig å se at det norske språket blir holdt liv i... :S

 

Og hvis du absolutt skal skrive engelsk, stav iallefall riktig da... accsess = access - Cortyard = Courtyard

 

Men da var det helg... :grin:

Han er forresten oberst tror jeg...

 

Ed: Du har IKKE fått svar nei...

 

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-12-13 17:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Det har har ikke noe med spørsmålet å gjøre siden du allerede har fått svar men jeg vil bare si at jeg synes det er koselig å se at det norske språket blir holdt liv i... :S


Og hvis du absolutt skal skrive engelsk, stav iallefall riktig da... accsess = access - Cortyard = Courtyard


Men da var det helg...
:grin:
Han er forresten oberst tror jeg...


Ed: Du har IKKE fått svar nei...


 

Skriver normalt godt engelsk, men er litt sliten etter at alarmen går utallige ganger :sad:

 

Ønsker fremdeles hjelp.

PS. Det står at jeg skal "Laser-mic the glass elevator".

Hvor er denne?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-13 17:48, skrev Nymfo- Olga:

Får du sånn "mission failed" eller går bare alarmen vanlig, og spillet fortsetter?


Missionet failer vel uansett kanskje... Kan være et lik eller no som ikke er gjemt bra nok...



 

Jeg får Mission Failed ja.

Alarmen går akkurat når jeg tråkker på platen under døren.

Lenke til kommentar

Ikke- gjemt- død/bevistløs person- alarmene er scripta og pleier å bli utløst når du f.eks går gjennom et vindu eller inn i et nytt rom... Kanskje greit å stikke opp trappa og sjekke..

 

Laser- Mic`en har du... Du bare velger den og tar den frem akkurat på samme måte som rifla, så trykker du "aim"- knappen...

 

Ed: om du mente HEISEN så er den i til venstre på andre enden av courtyard`en...

 

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-12-13 18:40 ]

Lenke til kommentar

Dette svarte jeg på i en tidligere post, og han som trengte hjelp fikk det til. Søk på mitt brukernavn, det er ikke så lenge siden...skrev hvordan det var der!

 

Men det er garantert et lik du har glemt igjen, spesielt kokken/hjelperen i kjøkkenet kan ikke ligge ute, bær de inn på fryserommet!

 

Forresten så står det på skjermen hva som skjedde når er alarm går, f.eks "a body was found".

 

:smile:

Lenke til kommentar

Eller du kan snike deg forbi kokken og hjelpern hans, noe jeg gjorde.Skru av lyset og beine ut døra så slipper du kokkene:-)

 

Bare jogge til høyre med en gang (mørkt der) så popper du karen som kommer for å skru på lyset i rommet du er i da(cafeteria eller no).Sikte godt så tar du huet hans i det han stopper opp for å skru på lyset i cafeterian.Du har dårlig tid her da, 5 sekuder eller noe sånt fra du enter rommet.Rekker du det ikke for du finne på andre måter å komme deg forbi cafeteria vakten på:-)

Lenke til kommentar

Følg med på hva som kommer opp på skjermen din når alarmen går.

 

Det kommer opp at de har oppdaget døde vakter. dvs du har ikke gjemt de godt nok.

 

Det jeg gjorde:

 

Legg de du har slåttned / skutt på kjøkkenet inn i fryserommet og slå av lyset.

Ta med deg resten av de som ligger og slenger inn i det siste rommet hvor alarmen pleier å gå.

Lenke til kommentar

Dette er vel en smule off-topic, men handler fortsatt om hjelp i Splinter Cell.

Kontrollene virker ikke!

På det første brettet der man er på CIAs training ground så klarer jeg ikke å bevege meg. Den høyre analogen virker(skifte kameravinkel), men den venstre som skal brukes til å gå med virker ikke. Start og selectknappene virker, men bortsett fra det er det lite reaskjon å spore.

Hvis noen vet hva dette kan skyldes så mottas hjelp med takk.

har forøvrig prøvd med begge kontrollerne(S og vanlig).

 

Cherox

Lenke til kommentar

Argh!! Har nå kommet til Abbatoir .. på slutten, der du skal beskytte de japanske diktatorene + de amerikanske soldatene.. har prøvd sikkert 10 ganger, men neida.. altså en skal drepe grinko, osv. skitt dette er en utrolig irriterende del av spillet. det skal være stealth, men her er det jo full action :sad:

har dessuten ingen health packs igjen samt halv health fra før.. jippi.. må vel begynne og ta brettet på nytt .. urk.. noen som har en god strategi for og ta grinko + beskytte fangene + ikke dø selv? :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-18 12:11, skrev solz:

Bruker wallmines. Dersom du ikke har det, gå helt fram til der soldatene kommer ut, og bare poop dem ned en etter en.


 

Jepp, wallmines ja.. men jeg sava etter jeg var og prata med de japanske folka, og ergo rekker jeg ikke og løpe tilbake, sette opp wallmines, løpe tilbake til sentry guns'ene, enable de samt slå av FF, så løpe og ta den med-pack'en som ligger vedsiden av, så bruke denne, løpe i en av "stallene", ta opp SC2k'en, enable automatic fire, så skyte ned de 2 som kommer i midten der... heh.. jeg kan jo bruke en tidligere save, men da må jeg ta hele slakterhuset og alt omtrent på nytt igjen :sad: :sad: :sad: urk.. og pr. idag så gidder jeg ikke det, så da får SC bare ligge til jeg orker igjen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...