Gå til innhold

Ny bærbar, med XP eller Vista?


Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en Dell Inspiron 9400.

http://www1.euro.dell.com/content/products...sdt1&l=no&s=bsd

Denne er hovedsaklig til kontor. Slik at dere vet det..

Men.

Skal jeg kjøpe den med Vista eller XP? Lurer pågrunn av bugs og slikt i Vista.

Håper på raskt svar, siden jeg må kjøpe denne fort slik at jeg får dobbel ram:P

 

Forhånd takk

 

Mvh Jonas2

Endret av Jonas2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke så mange bugs i Vista?

 

Vista er så langt jeg har erfart veldig stabilg og har ikke opplevd noen bugs. Det som derimot kan forekomme er at noe programvare ikke er tilpasset Vista enda. Mitt tips er å sjekke om den programvaren du kommer til å benytte deg av er kompatibel med Vista. Er den det ser jeg ingen grunn til ikke å velg Vista. Er det derimot noe programvare du er nødt til å ha som ikke er kompatibel med Vista enda så bør du holde deg til Xp.

Lenke til kommentar

Beklager eguliano, jeg fikk selv en Dell Insp 640m med Vista Home Premium for 2 uker siden, og jeg er stor fornøyd med det valget. Har ikke hatt noen problemer og liker Vista veldig godt.

 

Det AndyF sier om batteriet kan jeg ikke bekrefte eller avkrefte, men min holder i 7-8 timer (dette med 9-cells batteri som jeg synes du også må kjøpe hvis du skal ha Dell).

 

Håper dette gir deg svar på det du lurte på, eller så er det bare å spørre om mer du lurer på.

Lenke til kommentar

På min stasjonære hadde jeg Vista Ultimate. Men jeg gikk tilbake til XP etterhvert. Det er jo bare å legge inn i igjen når jeg får lyst:P Men jeg tror jeg kjøper maskina med Vista da.. Siden det er jo framtidsrettet:P

Endret av Jonas2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...