Gå til innhold

Må få bytta sikkerhetspakke, men til hvilken?

wil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Har i dag PC-Cillin Internet Security 2007 på Windows 2000 min. Dette fungerer i og for seg greit, men den slurver litt. En virus infisert fil kan ligge på maskin LENGE før PC-Cillin faktisk finner ut at det er virus i fila. Så jeg har holdt på å tenkt på å bytte. Jeg har XP vedsiden av også, som jeg nå har installert Panda Internet Security 2007 i XP, og den er også grei, men jeg kunne tenkt meg å prøvd F-Secure Internet Security 2007 før jeg tar en endelig avgjørelse.

Hvilken ville dere valgt av disse 2:

Panda Internet Security 2007 eller F-Secure Internet Security 2007?

Begge to blir jo anbefalt av diverse blader og andre sider da.

Var vel F-Secure Internet Security 2007 som ble anbefalt av PC World Norge tror jeg.

Hvilken skal jeg egentlig ta?

Ikke kom å si at jeg skal installere NOD32 for jeg har hatt mine problemer med den å. Var tross alt en grunn til at jeg fjerna den fra Laptopen min.

Hilsen. wil

PS: før Panda Internet Security 2007 i XP ble installert så gjennomgikk installasjonen en kjapp virus, trojan og spyware sjekk og da ble det funnet 5 spyware tror jeg som ikke PC-Cillin Internet Security 2007 hadde funnet. Jeg kjører i tillegg SuperAntiSpyware Professional, men den har jeg ikke prøvd å skanna med enda.

Endret av wil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...