Bob Sacamano Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 I går fikk jeg en ny pc, 2 av vennene mine har også nettop fått det så vi har bestemt oss for å ha ett "mini-Lan" over helgen. Men selvfølgelig så vet vi ikke hva vi skal spille, så finnes det noen bra spill der ute som vi kan teame? Vi vil helst ha et MMORPG spill, og det bør helst være free to play, men vi utelukker ikke pay to play heller.. Tar gjerne imot tips fra andre sjangere også Spill som er utelukket: WoW Guildwars Koreansk grinde-spill
Bendorama Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 I går fikk jeg en ny pc, 2 av vennene mine har også nettop fått det så vi har bestemt oss for å ha ett "mini-Lan" over helgen. Men selvfølgelig så vet vi ikke hva vi skal spille, så finnes det noen bra spill der ute som vi kan teame? Vi vil helst ha et MMORPG spill, og det bør helst være free to play, men vi utelukker ikke pay to play heller.. Tar gjerne imot tips fra andre sjangere også Spill som er utelukket: WoW Guildwars Koreansk grinde-spill 8215964[/snapback] ta F.E.A.R. singel player, dere kommer alle til å sitte å klamere dere til hverander :!: men ellers går jo an med BF2, track mani nation, unreal tournament 1 eller 2004. sorry vist feil sjanger, jeg vet ikke hva MMORPG er
Bozzeye Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 I går fikk jeg en ny pc, 2 av vennene mine har også nettop fått det så vi har bestemt oss for å ha ett "mini-Lan" over helgen. Men selvfølgelig så vet vi ikke hva vi skal spille, så finnes det noen bra spill der ute som vi kan teame? Vi vil helst ha et MMORPG spill, og det bør helst være free to play, men vi utelukker ikke pay to play heller.. Tar gjerne imot tips fra andre sjangere også Spill som er utelukket: WoW Guildwars Koreansk grinde-spill 8215964[/snapback] ta F.E.A.R. singel player, dere kommer alle til å sitte å klamere dere til hverander :!: men ellers går jo an med BF2, track mani nation, unreal tournament 1 eller 2004. sorry vist feil sjanger, jeg vet ikke hva MMORPG er 8216102[/snapback] MMORPG = Massive Multiplayer Online Role Playing Game eller noe sånt
Error Lars Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Trackmania Nations er å anbefalle, funker bra med få spillere. Er gratis, bare på 200mb, raskt og lett å installere. CS/Half Life kan jo være in ide. 1nsane er også en mulighet, dette er også et gratis bilspill. Info og nedlasting finner du: HER Sacred/Diablo 2 kan dere jo spille sammen, hvis dere har det. Warcraft 3+TFT er jo en ide Tror et MMORPG av noen særlig kvalitet som ikke er grinde spill kan bli vanskelig og finne når dere utelukker wow.
Hindmost Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Kan prøve NeverWinter Nights 2 & Titan Quest. Begge disse kan man coop'e på
VepsoO Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Ta coop i Dungeon Siege 2 Eller Serious Sam coop er alltid en vinner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå