C-Style Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fikk endelig tak 10 dagers trial key i dette spillet. Installerte det og logget meg inn i går. Alt gikk greit helt til jeg kom til oppdateringen av spillet. Ser at den laster ned og slikt, men nå har den stått og lastet ned en haug med patcher siden i går og holder på enda. Er det serverne dems som er trege eller er det masse, masse, masse patcher som må installeres? Finnes det såfall noe annet sted å laste de ned fra? Er utrolig kjipt hvis jeg nå har brukt en dag av min trail tid bare på å sitte å laste ned. Håper noen kan hjelpe. Takk. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvis du må ha hele spillet for Trial så skal mappa med spillet i være over 16GB. Tar sprøtt med plass. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Hvis du må ha hele spillet for Trial så skal mappa med spillet i være over 16GB. Tar sprøtt med plass. 8215251[/snapback] Sjekka den og det står at mappa mi er 16,6 GB, men den laster ned enda Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har du fått det til å virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå