Anathema Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hei, Skal ærlig innrømme at jeg er helt blank på MS:Powerpoint. Jeg har nå et vanlig lysbilde som er tilsynelatende helt dekket med sort, men når jeg skriver ut blir det en slags ramme rundt av hvitt, til tross for at det på PC'en er helt 100% dekket. Er det en spesiell metode jeg må beynytte for å få bakgrunnen 100% sort? PFT.
kjeklulf Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Skriveren din klarer ikke skrive helt ut i kanten av arket.
Anathema Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Wæææ.. Er dette standard for alle skrivere? *Helt* sikker på at ingen instilling kan redde meg fra dette?
hare1441 Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Det er ikke alle som kan skrive helt nede i kantene, og det er helt *helt* normalt
Anathema Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Ok greit, litt dårlig formulert fra min side. Hvis jeg forteller dere at skriveren er av typen HP Photosmart 7660 - er dette en slik modell med begrensning på hvor langt ut i kanten den kan skrive? (Slik jeg forstod det gjaldt det ikke for absolutt alle skrivere)
kjeklulf Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Det må du nesten sjekke i manualen eller på HP sine sider. Du kan også sjekke egenskapene for skriveren direkte fra PowerPoint ved å klikke Fil -> Skriv ut -> Egenskaper.
Pingla Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 HP Photosmart 7660 Photo, hvis det er den du har, kan printe kantløse utskrifter. Dette er sikkert ett valg i skriveroppsettet, men du må nok også sette PowerPoint-lysbildene med marger lik 0.
Anathema Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Yes, det stemmer nok rimelig godt Pingla! Skal se på dette i morgen, håper jeg finner de riktige instillingene. Tross alt litt kjipt med en "forside" som har en forbanna ramme. Takk for hjelpen folkens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå