Gå til innhold

Powerpoint: Hvordan få "hel" bakgrunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal ærlig innrømme at jeg er helt blank på MS:Powerpoint. Jeg har nå et vanlig lysbilde som er tilsynelatende helt dekket med sort, men når jeg skriver ut blir det en slags ramme rundt av hvitt, til tross for at det på PC'en er helt 100% dekket.

Er det en spesiell metode jeg må beynytte for å få bakgrunnen 100% sort?

PFT. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok greit, litt dårlig formulert fra min side. Hvis jeg forteller dere at skriveren er av typen HP Photosmart 7660 - er dette en slik modell med begrensning på hvor langt ut i kanten den kan skrive? (Slik jeg forstod det gjaldt det ikke for absolutt alle skrivere)

Skrevet

Det må du nesten sjekke i manualen eller på HP sine sider. Du kan også sjekke egenskapene for skriveren direkte fra PowerPoint ved å klikke Fil -> Skriv ut -> Egenskaper.

Skrevet

HP Photosmart 7660 Photo, hvis det er den du har, kan printe kantløse utskrifter. Dette er sikkert ett valg i skriveroppsettet, men du må nok også sette PowerPoint-lysbildene med marger lik 0.

Skrevet

Yes, det stemmer nok rimelig godt Pingla! Skal se på dette i morgen, håper jeg finner de riktige instillingene. Tross alt litt kjipt med en "forside" som har en forbanna ramme.

Takk for hjelpen folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...