Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen "blinker" hver gang noe skjer ..


Anbefalte innlegg

Har et "lite" problem, er ikke helt sikker på hva det er, trur det er skjermkortet eller skjermen. iallefall, skjermen blinker svart hver gang noe loader(feks åpner min datamaskin, så blinker den for hver gang noe nytt kommer opp på skjermen) noen som er vært borti dette før/vet hva det er?

 

Note; har prøvd å reinstallere; funker ikke.

Installert nyeste skjermkort/skjerm drivere

 

Hardware: Hiper 580W, 7900GT, AMD 4400+ x2 og Samsung Syncmaster 730BF skjerm.. Har også prøvd med både VGA og DVI kabel.. :hmm:

 

Er en kamerats PC ..

Endret av Sing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde noe lignende da jeg brukte den nye driveren fra nvidia. Hver gang jeg høyere klikket på ting så hørte jeg den "usb port lyden" og det blinket svart. prøv noen eldre drivere. fks 84.21, som jeg liker. kan lastes på www.guru3d.com

Endret av astradoz
Lenke til kommentar
jeg hadde noe lignende da jeg brukte den nye driveren fra nvidia. Hver gang jeg høyere klikket på ting så hørte jeg den "usb port lyden" og det blinket svart. prøv noen eldre drivere. fks 84.21, som jeg liker. kan lastes på www.guru3d.com

8211015[/snapback]

 

takker for svar fra dere begge.

kan det godt være, for jeg installerte nye drivere til skjermkortet kvelden før dette startet, prøver nå.

Endret av Sing
Lenke til kommentar

Det funka ikke det nei. Prøvde mange forskjellige drivere .. Så da er det vel grafikkortet som har tatt kvelden? :hmm: Er vel mulig med reklamasjon? Ikke så gammelt grafikkort. Kjøpt på Netshop, noe jeg mener bør gi gode utsikter for god service i en slik situasjon.. Får leve i håpet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...