Pezo Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Er det mulig å kopiere alt som er på min gamle 6680 til min nye N80ie med blåtann? Trenger jeg noe mer enn Nokia sin programvare på pc'n? Med alt så mener jeg kontakter, kalender og musikk.
SUPERJANNE Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 tror det ligger et program på mobilen til det. mener å huske jeg gjorde det der med en.
Andynator Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Er det mulig å kopiere alt som er på min gamle 6680 til min nye N80ie med blåtann? Trenger jeg noe mer enn Nokia sin programvare på pc'n? Med alt så mener jeg kontakter, kalender og musikk. 8207331[/snapback] Hvorfor ikke synce? Alle opplysningene dine på telefon eller outlocken kan du jo sjonglere med frem og tilbake som en lek Når det gjelder musikk så ligger vel det på minnekortet ditt? som du enkelt putter over i din nye telefon eller overører til pc om det er forskjell på minnekort
Pezo Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Med synce mener du å bruke nokia pc suite? Går det mellom forskjellige telefonmodeller?
Andynator Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) JA, Noka pc suite(må innstalere fra medfølgende cd eller direkte fra nokia sin hjemmeside) Syncingen gjør du på følgende måte Du syncer din gamle telefon mot outlook på pcen din Deretter gjør du det samme fra din pc til din nye mobil Dette enten ved hjelp av kabel eller Bluetooth......Jeg bruker bluetooth og ved hjelp av noen få tastetrykk oppgraderer evt forandringer i kalender eller kontaktinfo(eller notater/gjøremål/bursdager osv) Nokia sync er en drøm å bruke og en stor grunn til at jeg for tiden velger Nokia telefoner Endret 22. mars 2007 av Andynator
Pezo Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Da skal jeg prøve det! Takk for hjelpen. Håper telefonen kommer i morgen Bestbuy er ikke akkurat raske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå